Zappza Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hei! Jeg bruker en USB-penn til å ta med stiler og andre ting fra skolen, og lurer på om det finnes et program som automatisk syncer minne penna med Mine Dokumenter? På skolen synces Mine Dokumenter med serveren når man logger av/på, er det mulig å gjøre det samme med en USB-penn? Takk for svar
StianGH Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Tja. Det kan vise seg å være problematisk. Du skjønner, de O-Så-Vise M$ har brukt sine trollmannkunstner og gjort det slik at en USB drive ikke kan autokjøres. Det vil si at et automatisk programm ikke ville fungere. Men skulle du finne et programm som har en knapp som sier "Sync Now" ville kanskje dette fungere? Nå har det seg sånn at jeg er i det hjelpsomme hjørnet i dag, så jeg har faktisk googlet litt for deg: - File Sync with Portable USB Drives - Microsoft USB Sync - 3.7.1.3244 Håper dette hjalp!
Zappza Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Tja. Det kan vise seg å være problematisk. Du skjønner, de O-Så-Vise M$ har brukt sine trollmannkunstner og gjort det slik at en USB drive ikke kan autokjøres. Det vil si at et automatisk programm ikke ville fungere. Men skulle du finne et programm som har en knapp som sier "Sync Now" ville kanskje dette fungere? Nå har det seg sånn at jeg er i det hjelpsomme hjørnet i dag, så jeg har faktisk googlet litt for deg: - File Sync with Portable USB Drives - Microsoft USB Sync - 3.7.1.3244 Håper dette hjalp! 6165789[/snapback] Tusen hjertelig takk! Skal teste det i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå