Gå til innhold

Hjelp til Steam og CS, HL fungerer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei dere,

jeg har ikke spilt cs på over 2 år, og tenkte å prøve det igjen... men har møtt på et problem.

Har lasta ned SteamInstall_CS og lagt det inn, HL er 100% og fungerer, med ekte cd-key selvfølgelig. Men CS fungerer ikke. Står bare "pre-load complete" i steam, og hvis jeg prøver å kjøre det så må jeg liksom betale for det. Har jo HL og installert key til den via Steam, så skjønner ikke en dritt.

Har prøvd å avinstallere / installere flere ganger. Noen som aner hvordan jeg kan fikse dette? I så fall mange takk!

Her er et bilde som forklarer litt

cs2yn.jpg

Endret av Richard_87
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er du sikker på at CS følger med den versionen av HL du har?

Er det HL1 eller 2 og 1.6 eller source du prøver på?

6161458[/snapback]

Nei, la inn HL fra original cd. Så lasta jeg ned SteamInstall_CS som da er steam og cs 1.6 i en fil. Vi snakker om HL1, og det er ikke source jeg mener

Skrevet

lol. Nå gikk jeg inn å sjekka hos meg, og der er det blitt likt bare med HL :hmm:

Det er jo installert for år og dag siden, så her er det noe muffins.

Kan jo være en update fra Steam som ikke var helt uten bugs, selv om dette da burde vært en kjent sak allerede.

Skal rote litt rundt, så poster jeg om jeg finner en løsning ;)

Skrevet

Tror jeg fant det ut. Søstra mi kjøpte HL i går, og man trenger visst egen key til CS i følge noen folk fra catchgamer. Men da lurer jeg på noe...

På steam koster det 9,95 dollar for cs, får jeg key da så jeg kan bruke den senere etter formatering eller bare at den laster ned cs så jeg må betale en gang til hvis jeg formaterer?

Skrevet
Tror jeg fant det ut. Søstra mi kjøpte HL i går, og man trenger visst egen key til CS i følge noen folk fra catchgamer. Men da lurer jeg på noe...

På steam koster det 9,95 dollar for cs, får jeg key da så jeg kan bruke den senere etter formatering eller bare at den laster ned cs så jeg må betale en gang til hvis jeg formaterer?

6161627[/snapback]

Ja du får tilsendt key på mail mener jeg å huske.

Du får uansett en eller annen form for fil/mail som du kan lagre til siden.

Skal bare mangle om man først har betalt for det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...