Gjakmarrja Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Hei! Jeg poster så vel hele proskjektet jeg... Får feil på compiling, jeg klarer ikke å konvertere mellom data typer (i C++ iallefall). Vist noen kunne fikset dette er jeg veldig takknemmelig. Takk Takk Forumets hest kuk holdning gjør jo at jeg ikke kan ligge inn koden min som vedlegg. .Rar og .zip er jo dødsfarlig filer... *Brenn den jævlen som kom på det* *Regge meg en gratis ftp server* LINK til proskjektet Der var vi, hehe litt forsinka. Dette forumet er snålt. Her er link til tutorialen jeg har lest: http://www.functionx.com/win32/Lesson06.htm Endret 23. mai 2006 av chills
Manfred Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Du kan ikke regne med at folk gidder å laste ned et helt prosjekt, kompilere og finne feilen for deg, som jeg nettopp skrev i en annen tråd. Kom med koden der den er feil, og feilmelding, så kanskje.
einaros Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 1. Du mikser unicode med multibyte. Alle T-constructs er, i Visual Studio, typer som extender til wchars når UNICODE er definert, og vanlige chars ellers. Quick and dirty løsning for å få det til å kompilere: Project => hih properties => configuration properties => general => character set = "Use Multi-byte character set". 2. Prosjektet er konfigurert for console. Gå til configuration properties => linker => system, og velg Windows som subsystem.
einaros Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Du kan ikke regne med at folk gidder å laste ned et helt prosjekt, kompilere og finne feilen for deg, som jeg nettopp skrev i en annen tråd. Kom med koden der den er feil, og feilmelding, så kanskje. 6160877[/snapback] Det tok vel omlag tre minutter å laste ned prosjektet, testkompilere og skrive svar, så i denne sammenhengen er det bare fint å se koden. Da kunne man lett fikse både charset- og linkerfeilen i samme slengen, i stedet for å lurke innom forumet fire-fem ganger med "hvorfor funker det ikke ennå?!!111 :(" Du kunne vel heller tatt deg tid til å laste ned + titte, enn å flame stakkaren over flere tråder, iført lue og solbriller.
Manfred Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hvorfor skal jeg ta meg tid til å laste ned og kompilere? Jeg takler ikke holdningen: "noen, fiks feilen"... Da får man si hva feilmeldingen viser og hvor det krasjer i koden. Uansett tror jeg ikke Chills er så redd meg selv om jeg har solbriller og lue på bildet... virker ikke sånn på msn i alle fall
einaros Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Så lenge det er et lite prosjekt, med kilde under 293 terra og mindre enn INT_MAX feil, så er det ikke et enormt problem å teste slik. Det går i hvertfall raskere for meg, enn at fyren selv skal sitte og forklare noe han åpenbart ikke skjønner uansett.
Gjakmarrja Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Manfred er bare sint for jeg kan litt VB.NET Hmm oki takk for svaret. Steike skal si at C++ gjør litt mer ut av ALT egentlig.
Moskus Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hvorfor skal jeg ta meg tid til å laste ned og kompilere?6161096[/snapback] Hvis du ikke gidder det, trenger du jo heller ikke svare. Det er ingen som tvinger deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå