Mikkiaveli Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 For og si det sånn, det var lovlig, men til slutt så fikk Blizz nokog stengte ned programmet aka det virker ikke lenger
Gjest Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 ok, takk. Finnes det noe annet program som fungerer likt?
Bimmelom Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Snakket med en fra Gief Epix som hadde gjort det. Han er druid og sto med Tier 3 sett som kommer i Naxx på seg. Han hadde vist gjort både det ene og det andre. Virker rart at det er lovlig spør du meg
yuo are smart Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Er fult mulig enda. Tror det ligger en 'guide' i IRC loggen min, skal se om jeg finner den
andiss Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 MyWarCraft Studio help Har spinal reaper, og har lyst til at den skal se ut som Ashbringer. Noen som kan hjelpe meg ? please Driter i om det er ulovelig..ikke replay her om du skal si " tror dette er ulovelig " siden det driter jeg i .. Takk for Forhånd
Cappo Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Ashbringer? Det er jo stygt. Bra bortkasta spør du meg. Er jo bare å google litt det så finner du svaret. Nå har jeg ikke brukt MyWarcraft Studio, men det du må gjøre er å finne Spinal Reaper og Ashbringer. Så renamer du Spinal Reaper til Ashbringer. Dette er jo rimelig logisk. Nå heter de selvsagt litt mer enn bare Spinal Reaper og Ashbringer. Og detaljene får du finne ut selv. Men merk at det er bare du som vil se det, ingen andre. Så det eneste du får ut av det er at du slipper å se på Spinal Reaper hele dagen. Du kan ikke gå rundt å IF og skryte med Ashbringer om det er det du trodde.
zebe Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 http://www.khadgarsrage.com/forum/viewtopic.php?t=2247 Er ikke ulovlig å endre textures og models.
Phoenixs Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 http://www.khadgarsrage.com/forum/viewtopic.php?t=2247 Er ikke ulovlig å endre textures og models. 6971206[/snapback] Feil. Blizzard liker ikke at du forandrer på model filene. Den mailen som blir vist i KR posten, er en feil. De to linkene (Som ikke virker) over viser Blizzards syn. Men du fikk nå postet linken til guiden for alle som ønsker å forandre filene. Gratz.
Varo Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Eureka, da må du bla igjennom til du finner modellen til din spinal reaper og rename den til moddelnavnet til ashbringer Endret 1. oktober 2006 av Varo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå