Gå til innhold

Hjelp til oppsett av PC

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har nå bestemt meg for å kjøpe ny PC, jeg lurer derfor på om disse komponentene passer bra og om de er gunstig prismessig sett

Asus A8N-SLI/Deluxe, nForce4, S939 1.119,00

ThermalTake 680Watt, Dual Fan, ATX2.0 1.035,00

AMD Athlon64 X2 4400+, S939, BOX 3.585,00

Inno3D GeForce 7900GTX, 512MB, PCI-E 4.182,00

Maxtor DM10 200GB, 7200RPM, 8 MB SATA300 598,00

NZXT Trinity, Black, No PSU 543,00

Elixir DDR400, 1024 MB 627,00 (2stk. så dvs. 1.254,00)

---------

Tilsammen blir dette 12 316,-

Takk på forskudd ;)

Endret av Akanth
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Broren min kjøpte to maxtor harddisker for ikkje lenge sidan, og ingen av dei fungerte. Eg har sjølv hatt litt problemer med min eksterne maxtor disk, men dette kan ha vore tilfeldig. Eg hadde ikkje kjøpt maxtor iallfall...

Skrevet (endret)

Kjøp den harddisken og den her eller den her PSUen

Så ville eg vurdert lydkort og :)

EDIT: Kjøp den her CPUen i og med at den er 1000 kr billigare og dei er like bortsett fra 1 mb ekstra cashe som du ikkje merka forskjell på i heile tatt i spel :)

Skal du overklokke tar du den her CPUen

Endret av maskot
Skrevet

Mange som har negative erfaringer med thermaltake 680W virker det som. Går du for merker som Mist eller Tagan kan du ikke gå feil ;)

Skrevet
Mange som har negative erfaringer med thermaltake 680W virker det som. Går du for merker som Mist eller Tagan kan du ikke gå feil ;)

6149459[/snapback]

Eg linka til to stk...

Skrevet
Bare lurte på en ting, hvorfor vil dere ikke anbefale Maxtor som harddisk?

6151578[/snapback]

Broren min kjøpte to maxtor harddisker for ikkje lenge sidan, og ingen av dei fungerte. Eg har sjølv hatt litt problemer med min eksterne maxtor disk, men dette kan ha vore tilfeldig. Eg hadde ikkje kjøpt maxtor iallfall...
Skrevet

det finnes mange som er fornøyde med maxtor, men et lite faktum er at det går ofte igjen med maxtor i blogger o.l.

selv om maxtor er omtrent i samme klasse som alle andre så er det pekt ut til å ta støyten og sånn har det blitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...