Gå til innhold

Noen vei utenom win x64?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ikke bruke 64-bits programvare på XP 32-bit, men det regner jeg med du ikke har behov for heller, så vanlig XP holder nok i lange baner.

 

Edit: Bare så det er klart, prosessoren din fungerer som en hvilken som helst annen prosessor på vanlig XP 32-bit, forskjellen er bare at du kan velge å bruke XP x64 og Vista x64 når det kommer hvis du skulle ønske det.

Endret av dravisher
Lenke til kommentar

Hei. Du trenger ikke Windows XP 64 bit for å bruke AMD 64 prosessorer. Skjønner ikke helt at dette skal være så vanskelig å forstå. Du kan bruke vanlig Windows 32 bits på AMD 64. Selv kjører jeg Windows 2000 Pro Eng (Som da er 32 bits) og Windows XP Pro Eng (Som da også er 32 bits) Såvidt jeg vet fungerer begge to greit, bare at jeg bruker Windows 2000 Pro fortia.

Hvorfor prøver du ikke bare å installere XP da? Se om det fungerer?

Lenke til kommentar
Jeg har alt installert xp, lurte bare på om jeg

måtte ha "fullversjon", (les kjøpe) x64

for å kjøre 64-bits applikasjoner.

6146188[/snapback]

Om det er fullversjonen av 32bits du har, så må du nok kjøpe fullversjonen av 64bits Windows XP for å få den, tiden da folk kunne få oppgradére gratis tror jeg er over.

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
Er nok det ja. Uannsett er det helt meningsløst å kjøpe Win XP64. Bruk 32 bits versjonen istede du.

6147710[/snapback]

Hvorfor er det meningsløst med x64? Den gir merkbart bedre ytelse. Det er noen driverproblemer noen få program som ikke fungérer. Uansett så vil jeg foretrekke x64.
Lenke til kommentar

Å betale for Windows XP64 når du har 32 bits fra før? Nei, bare tull.

Du finner programmer som ikke fungerer på Windows XP64 i fleng. Driverne begynner riktignok å komme seg, men jeg ser ikke på det som noe særlig grunn til å gå over.

Dessutten har jeg personlig ikke mulighet til å gå over for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...