gangrie Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har nettopp kjøpt en ny harddisk, en Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2 i tillegg til min gamle Western Digital Raptor 74GB S-ATA. Problemet mitt oppstod ganske tidlig; Etter at jeg hadde satt inn den nye hardisken, gikk jeg inn i BIOS, og der så alt helt normalt ut og den nye hardisken var der. Så gikk jeg inn i windows, men der var det ingen ny harddisk. Bare den gamle hardisken var registrert i "min datamaskin". Men hvis jeg høyreklikker på min datamaskin -> behandle -> enhetsbehandel -> diskstasjoner, så ligger begge hardiskene der!! Problemet er altså at den ikke blir registret i windows på ordentlig! Hva skal jeg gjøre?? Det må være noe enkelt som jeg ikke har skjønt helt! Vær så snill noen, hjelp meg!
Melkekartong Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Kontrollpanel -> Administrative Verktøy -> Datamaskinbehandling -> Disk management eller noe sånt -> "Unformatted Space" (som er på den nye harddisken), høyreklikk, Create new partition. Resten skjønner du nok selv
gangrie Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Skrevet 20. mai 2006 Jeg greide det:) Litt for åpenbart egentlig hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå