Gå til innhold

Attunement for Naxxramas

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tviler at man trenger å ha vært i AQ40 for å starte med naxx... vil nok si BWL->Naxx.. AQ40 er på en måte et mellom instance...

6153067[/snapback]

Stemmer halveis det der. Naxx er fortsettelsen fra BWL, bortsett fra at bossene i AQ40 vil være mye mer på bølgelenge med de i Naxx, om du ikke klarer dem, vil du ikke ha sjans i Naxxramas. Blizzard har selv sagt den første bossen blir like vanskelig som Twin Eperors, eller vanskligere. Er ikke helt 100% sikker på hvor mange bosser det skulle være der inne, men har hørt noe sånt som 13, tørr ikke tenke på hvor vanskelig og ikke minst lang den siste vil være.

Som sagt, BWL er tier 2, naxx er tier 3, så det blir den rettfeldige oppfølgeren, selv om det blir noe sprang i vansklighets grad. Uansett så er de fleste bosser resistance dependent og ikke minst taktikker. Gear har mindre betydning, i allefall det som dropper i AQ40.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tviler at man trenger å ha vært i AQ40 for å starte med naxx... vil nok si BWL->Naxx.. AQ40 er på en måte et mellom instance...

6153067[/snapback]

Stemmer halveis det der. Naxx er fortsettelsen fra BWL, bortsett fra at bossene i AQ40 vil være mye mer på bølgelenge med de i Naxx, om du ikke klarer dem, vil du ikke ha sjans i Naxxramas. Blizzard har selv sagt den første bossen blir like vanskelig som Twin Eperors, eller vanskligere. Er ikke helt 100% sikker på hvor mange bosser det skulle være der inne, men har hørt noe sånt som 13, tørr ikke tenke på hvor vanskelig og ikke minst lang den siste vil være.

Som sagt, BWL er tier 2, naxx er tier 3, så det blir den rettfeldige oppfølgeren, selv om det blir noe sprang i vansklighets grad. Uansett så er de fleste bosser resistance dependent og ikke minst taktikker. Gear har mindre betydning, i allefall det som dropper i AQ40.

6153229[/snapback]

18bosser har jeg lest et sted,

like vanskligere som twin emps ja:\ da har man IKKE noe og gjøre i Naxx før gjort aq litt, Nefarian er jo like lett hogger i forhold til twin emp..

Skrevet

Eneste AQ hjelper for å gå til Naxx er egentlig bare at guildet blir bedre til å ta tactics, ikkenoe for gear. (AQ gir deg NR gear, derimot BWL gear har noe SR gear og tier 2 har litt frost resistance.)

Skrevet
Eneste AQ hjelper for å gå til Naxx er egentlig bare at guildet blir bedre til å ta tactics, ikkenoe for gear. (AQ gir deg NR gear, derimot BWL gear har noe SR gear og tier 2 har litt frost resistance.)

6153516[/snapback]

Nja dropper en del bra ringer i Aq pluss staffenene og shield du får når du leverer in itema før c'thun er også en stor oppgradering..

Polearmen og sverdet fra fankriss er også en del bedre enn det som fåes i bwl

Skrevet

Er mange enkelt-items fra AQ40 som vil være kjekke og greie å ha når man entrer Naxxramas. I tillegg vil guilden ha et godt innarbeidet samarbeid om de har rensket AQ40 for rusk :)

Skrevet

Det er ikkenoe stor forskjell som fra MC > BWL der MT'n går fra 5.2k hp unbuffed til 7.2k på slutten (Tauren ofc)

Skrevet

Er Naxxramas non-linear? Det burde liksom være det med 18 bosser. :p

Anyhoo, de har jo gjentatt til det kjedsommelige at Naxxramas skal være BANNA vanskelig. Og det bør det være. Det vil alltid være vanskelige og lette bosser i en instance når man får grepet om det, men dette skal jo vare til Burning Crusade kommer ut, og helst litt til også.

Items fra Naxxramas kommer også til å være av en helt annen verden enn det vi er vant til til nå, så det er bare rett og rimelig at ikke gud-og-hvermannsen kommer inn der.

Skrevet
Er Naxxramas non-linear? Det burde liksom være det med 18 bosser. :p

Anyhoo, de har jo gjentatt til det kjedsommelige at Naxxramas skal være BANNA vanskelig. Og det bør det være. Det vil alltid være vanskelige og lette bosser i en instance når man får grepet om det, men dette skal jo vare til Burning Crusade kommer ut, og helst litt til også.

Items fra Naxxramas kommer også til å være av en helt annen verden enn det vi er vant til til nå, så det er bare rett og rimelig at ikke gud-og-hvermannsen kommer inn der.

6154070[/snapback]

agree.. MC og bwl nå er jo overhode ingen ting og skryte av lengre.. hvem som helst guild som har nok lvl 60folk burde klarte MC lett.. bwl er heller ikke noe å rope hurra for lenger

Skrevet (endret)

6154070[/snapback]

Riktig. Men jeg står fortsatt på at Blizzard kunne gjort mer utav attunement til Nax. Liksom, "Hva kreves det for å komme inn i Nax?", sier du med et glis som aldri ligner før. "Nesj, bare samle noen krystaller, en kule og litt penger så er du inne."

Merker dere ikke hvor billig det virker som? Kontra Onyxia-questen, som jeg storkosa med, skal du jo inne i to instancer, også gjentatte ganger og reise en hel del. Det gir en såkalt fromhet. Jeg sier ikke at "Jada, en nexus krystal får jeg servert på bordet hver dag uansett." men definitivt, ville gjerne hatt litt mer dragedreping :roll: .

Edit; beklager komma-helvettet :thumbdown: .

Endret av Seian
Skrevet (endret)

Naxxramas kommer til å ha 3 fløyer, 6 bosser i hver fløy. Totalt 18.

edit: leif

Endret av Xtra
Skrevet

Alle encounters løses på forskjellige måter. Sisteboss er ikke nødvendigvis den vanskeligste fighten, alt kommer an på om man finner en taktikk som funker i praksis. Eksempelvis er Nefarian lettere enn f.eks Chromaggus, imo. Føler jeg må være mer oppmerksom der, flytte meg inn og ut av line of sight, passe på å være forsiktig om jeg får Brood Power: Bronze osv.

Med det mener jeg da at guilds som ikke klarer twinemperors, cthun, ouro osv godt kan få til saker og ting i Naxxramas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...