Gå til innhold

Heavy Rain project til Ps3, folkene bak Farhenheit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JA, var jævlig bra bruk av depth of field saker der :dribble: Einaste som irriterte meg var at hu dama prata så irr,og hadde store munn og tenner :ermm: Når der musikken kom, drog eg en liten paralell til DB - det nye riket lol. skikkelig stilig video da!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Usj, virker veldig kjedelig.

6156761[/snapback]

 

Kjedelig? Det er jo en tech-video? Det viser null og niks fra gameplayet. Det viser bare muligheten for meget god grafikk og realistiske miljøer.

6156845[/snapback]

 

Hele greia gir meg bare en skikkelig dårlig vibe. Likte det ikke.

Lenke til kommentar
Likte filmen veldig godt....med unntak av ansiktet hennes. Det var utrolig dårlig og jeg ble så hengt opp i det at det ødela hele det gode inntrykket.

 

EDIT: Glemte et par ord..

6158063[/snapback]

 

 

Hva var utrolig dårlig ? Munnen ? Det er jo personligheten hennes... Hun er sånn :nei:

Lenke til kommentar
Eg blei også distrahert i starten over måten ho prata på,og munnen :!:

6158393[/snapback]

 

 

Jeg også... Men jeg har en sterk tvilende følelse at alt blir slikt. Tror det er slik hennes personlighet er . Litt flau og slik personligheten hennes er. Du ser jo det på holdningen hennes :p

Lenke til kommentar
Likte filmen veldig godt....med unntak av ansiktet hennes. Det var utrolig dårlig og jeg ble så hengt opp i det at det ødela hele det gode inntrykket.

 

EDIT: Glemte et par ord..

6158063[/snapback]

 

 

Hva var utrolig dårlig ? Munnen ? Det er jo personligheten hennes... Hun er sånn :nei:

6158284[/snapback]

Munnen også, men ikke pga at hun hadde stor munn, men pga munnen og andre trekk så...hva skal jeg kalle det....urealistiske ut. Synes ansiktet var dårlig lagt, ikke at ansiktet (personen) var rar. Skjønner? :ermm:

 

Mulig det bare virka slik fordi resten var veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...