Gå til innhold

TES: Noe som irriterer meg grenseløst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer meg ikke over fjellene uten hest. Noen ganger så er jeg så nærme et mål, så blir jeg dratt ut til siden....irriternde at det ikke finnes klatreutstyr eller et eller annet slik at jeg slipper å dra på den jævla hesten....Er det noe utstyr for dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å trykke på hoppe-knappen febrilsk, samtidig som jeg beveger meg litt frem og tilbake til venstre og høyre. Pleier som regel å komme meg opp, funker forresten med hest også.

Skrevet

Lag deg ett par Fortify Acrobatics 100 i 5 sekunder on Self. Noen ganger hjelper det. For eksempel, klarte jeg å komme ut av Bruma på denne måten (hoppet på hustak og videre over veggen). Ikke at det er så mye å gjøre på utsiden, men litt gøy var det likevel. Du må selvfølgelig ha passe skill i Restoration.

Skrevet
Kommer meg ikke over fjellene uten hest. Noen ganger så er jeg så nærme et mål, så blir jeg dratt ut til siden....irriternde at det ikke finnes klatreutstyr eller et eller annet slik at jeg slipper å dra på den jævla hesten....Er det noe utstyr for dette?

6140276[/snapback]

Noen sier at man må gå veier, stier etc. Slik er det jo også i den virkelige verden. Men i den virkelige verden får man også kjøpt klatreutstyr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...