Kanetheheatsink Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 (endret) Hei! Har lest noen tutorials om RP og slikt og tenkte jeg skulle begynne. Husker å ha lest at enkelte av RP serverne var fylt av folk som ikke spiller RP, men som på vanlige servere. Hvilken av EU serverne er det best RP på? Mvh. Lasse EDIT: Spiller gjerne på RPPVP også. Endret 20. mai 2006 av Kanetheheatsink
Khalifen Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Det mest erfarne RP-miljøet finnes vel på Argent Dawn eller Earthern Ring, men folk har også flytta til RPPvP-servere. Vil anbefale deg å sjekke realm-forumene til RP-serverne. Finn den som du tror passer deg best. Kanskje noen har laga et guild som passer deg perfekt? Personlig er jeg Alliance på Defias Brotherhood atm. Også noe på Argent Dawn
Arinomi Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg er en nystartet troll priest på Moonglade. Jeg er i en hyggelig og veldig rpbasert guild der. Liker meg godt på Moonglade. Kjenner en kar der som snakker ordentlig trollish i chatten litt vanskelig å forstå ham
Khalifen Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Husker når jeg spilte troll. Noe av det stiligste jeg har rollespilt på WoW. var en ordentli' drittsekk. "Wha'chu doin' out'ere, mon? Chu been workin' tu long!"
Killerquo Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Er ikke AD mer overfylt enn ER? Uansett, mine erfaringer tilsier at ER er den beste. Dette etter snakk fra folk som har flere alts på utallige RP-servere.
Khalifen Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Vi hadde over 500 i kø i slutten av sist sommer, men så kom RPPvP, og flere slutta, så nå har vi maks. 20-40 i kø
Der Kommissar Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Agent Dawn er stappa med alt mulig. Ikke noe "kontroll" som det var for 1 år siden, da folk ba andre folk slutte med ooc-prat i /1 osv. Nå skal jo ikke jeg si at jeg er verdens største rp'er, men synes egentlig Argent Dawn er blitt en vanlig pve-server med noen rp-events i ny og ne.
SirGalrim Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 (endret) Anbefalinger: PvPRP: Defias Brotherhood eller Ravenholdt RP: Moonglade Begge disse er unge og friske servere med masse events. Selv spiller jeg på ER, som jeg har gjort siden tidenes morgen. Men serveren er preget av et lukket miljø. Og det danner seg litt slik RP-grupperinger, og det har vært lite med åpne events det siste halve året. Men om man kommer inn i en gruppering, som forsåvidt ikke er alt for vanskelig, så er RP nivået veldig høyt på ER. ER begynner igjen å få kø. Det er kø på 50 til 300 i peak hours (20.00-22.00) Se forøvrig denen tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=568252&hl= Endret 22. mai 2006 av SirGalrim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå