Gå til innhold

Patch 1.3 ute 23 Mai?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men når det er så utbredt at folk ser på det som en vanlig naturlig del av spillet kan det vel neppe være en exploit. Er som om Valve nå kommer og sier. "Nei, AWP skulle egentlig ikke drepe på ett skudd og vi regnet ikke med at den skulle bli brukt av så mange. Vi fjerner den fra spillet."

Lenke til kommentar
Hadde dere akseptert om de forandret gameplay'et til samme som i CS?

Jeg mener, dere kunne jo bare ha tilpasset dere?

Eller at man måtte bruke piltastene for å se seg rundt.

Er jo bare å tilpasse seg.

6153880[/snapback]

Nå holder jeg meg langt unna CS, men selvfølgelig hadde jeg akseptert at exploiter ble patchet bort der også? Dersom spillestillen min er så fastlåst at den er 100% avhengig av å benytte exploiter for å kunne fungere, ja da hadde jeg bare droppet hele greia.

6154662[/snapback]

Dævven steike for en IQ du har.

NÅR nevnte jeg noe om å fikse exploits i CS?

CS har ikke Squadjumping, så gå å spill CS.

 

SH har ALDRI FØR vært omtalt som en exploit før EA kalte det for en. Hvordan kan noe som har vært en NATURLIG DEL AV SPILLET I ETT ÅR, plutselig bli en exploit? Ea har visst om dette i mange MÅNEDER, men ikke før NÅ gjør det noe med det.

6154765[/snapback]

Nåvel, jeg har alltid sett på squadhopping/leave-join som en utnyttelse av squadsystemet som ikke fungerte slik utviklerne hadde tenkt. Dette har nå blitt bekreftet.

Når det gjelder den lange tiden som har gått før de fikser problemet så er det selvfølgelig beklagelig men slik er det nå også engang med exploits, desto mer utbredt de blir desto mer viktig blir det å bli kvitt dem. Dice mente vel nå at exploiten hadde kommet ut av kontroll iogmed at man bruke SH som eneste måte å kontre SH. At noen har basert så mye av sin spillestil på å misbruke enkelte spillfunksjoner at det har blitt en helt naturlig del av spillet er jo leit for dem, men det er ingen grunn til å stoppe opp patching av den grunn...

6155096[/snapback]

Det er ikke en exploit, det er en måte å spille spillet på.

BF2 er IKKE realistisk, og det er slikt de laget det.

Nå plutselig vil EA\DICE forandre på hele konseptet, og skylder på "exploit"

 

Hadde det blitt sluppet uten Squadjumping, så greit. Det er ÉN måte å lage spillet på.

Men de slapp det MED Squadjumping. Der er forskjellen.

De må snart klare å bestemme seg!

Lenke til kommentar
Det ER vanskeligere, trenger ikke gjøre det "umulig". Forøvrig er Teddy helten min. Fjerner de squadjumping, skal commander gå i samme dynga.

6154524[/snapback]

Dersom du mener det er umulig er det vel like greit å avslutte med en gang....

Kan heller ikke huske at det å ha en commander er regnet som exploit?

6154635[/snapback]

Hallo? Det er forskjell på å angripe en base mot et etablert forsvar og å angripe en base der nærmeste forsvarer er en sniper på en bakketopp 200m borte, som uansett ikke vil merke noen ting. Public kan du som regel ta baser alene uten problemer, selv hotel på karkand kan tas alene på en full 64p server.

Lenke til kommentar
Er som om Valve nå kommer og sier. "Nei, AWP skulle egentlig ikke drepe på ett skudd og vi regnet ikke med at den skulle bli brukt av så mange. Vi fjerner den fra spillet."

6155261[/snapback]

Vel, AWP drepte på ett skudd uansett før i tiden, så ble den nerfet slik at legshots ikke skulle ta knekken på folk. Den har gjennomgått endringer den òg :)

 

Ellers ønsker jeg 1.3 velkommen, blir litt slit å venne seg til å ikke skifte SL hele tiden, men blir sikkert ålreit :)

Lenke til kommentar
Er som om Valve nå kommer og sier. "Nei, AWP skulle egentlig ikke drepe på ett skudd og vi regnet ikke med at den skulle bli brukt av så mange. Vi fjerner den fra spillet."

6155261[/snapback]

Vel, AWP drepte på ett skudd uansett før i tiden, så ble den nerfet slik at legshots ikke skulle ta knekken på folk. Den har gjennomgått endringer den òg :)

 

Ellers ønsker jeg 1.3 velkommen, blir litt slit å venne seg til å ikke skifte SL hele tiden, men blir sikkert ålreit :)

6155728[/snapback]

Mulig det, men det er en mye mindre betydningsfull endring. Dette blir vel mer som at det ikke skull vært mulig og defuse bomben. Gjør forsvar mye vanskeligere da, så blir bare omvendt.

Lenke til kommentar
Det er ikke en exploit, det er en måte å spille spillet på.

BF2 er IKKE realistisk, og det er slikt de laget det.

Nå plutselig vil EA\DICE forandre på hele konseptet, og skylder på "exploit"

 

Hadde det blitt sluppet uten Squadjumping, så greit. Det er ÉN måte å lage spillet på.

Men de slapp det MED Squadjumping. Der er forskjellen.

De må snart klare å bestemme seg!

6155280[/snapback]

Ahhh, og du snakker om IQ... :lol:

Jeg quoter Dice: "and to also remove the spawning exploit used by some."

Hva er det med dette du ikke skjønner?

Ahh, la meg se nei det er jo selvfølgelig Dice som faktisk har laget spillet som tar feil, det er ikke en exploit likevel. Det er selvfølgelig små pr0-wannabe's som løper rundt og sutrer som har helt rett. Og har man nå sluppet spillet med bugs og exploits så må det være sånn for alltid. Basta!

Hvorfor gidder du forresten å installere noen patcher i det hele tatt sier jeg. Spillet må jo være slik det var ved release for alltid. De får jammen klare å bestemme seg! :roll:

Lenke til kommentar
Det er forskjell på å fikse bugs og å forandre hele spillet. Og det med at det er en "exploit", hva er det med å kaste 200000 claymores rundt hotel på karkand da? Det er exploiting av en usansynlig dum noobifisering og ødelegger faktisk spillet, ikke gjør det balansert.

6156152[/snapback]

Claymores overalt er idioti. Dog forsøkte de å patche opp dette ved å tillate max. 2 aktive Claymores pr. spiller. Sikkert mange som ble forbannet da også fordi de har basert store deler av tilværelsen sin på å spamme claymores, men det er ingen grunn til ikke å fikse problemet av den grunn.

Lenke til kommentar
Det er forskjell på å fikse bugs og å forandre hele spillet. Og det med at det er en "exploit", hva er det med å kaste 200000 claymores rundt hotel på karkand da? Det er exploiting av en usansynlig dum noobifisering og ødelegger faktisk spillet, ikke gjør det balansert.

6156152[/snapback]

Claymores overalt er idioti. Dog forsøkte de å patche opp dette ved å tillate max. 2 aktive Claymores pr. spiller. Sikkert mange som ble forbannet da også fordi de har basert store deler av tilværelsen sin på å spamme claymores, men det er ingen grunn til ikke å fikse problemet av den grunn.

6156273[/snapback]

Det er heller ingen grunn til å fikse problemet med "exploiting" av squad-systemet.

Lenke til kommentar

Squadjumping har ALDRI vært en exploit før EA\DICE _plutselig_ bestemte seg for at det var det.

Når de laget spillet så var det jo slikt de hadde tenkt spillet. Du tror vel ikke at det var en feil at man kunne gjøre dette?

Selv DICE bruker squadjumping i sine klan-kamper.

Lenke til kommentar
Nå var det vel ikke slik at DICE forutså at folk ville gjøre dette, ikke sikkert de tenkte tanken engang?

 

Når de da oppdager at folk utnytter dette fikser det de selvsagt. Ser ikke problemet.

6156592[/snapback]

 

Noes! Ppl is changing squads when tehy're dead! MANY ppl do it! Noes! Wa want teh players to stay in their squads! Hurray! We try to jam TP down into "snake897"'s throat. Yummy, watching everyone suffer is funnay!

 

Det dere sier bare er bra medfører at SAMTLIGE KLANER i hele VERDEN på forandre taktikkene sine, samt at jeg ikke kan se NOEN forbedringer ved det. Folk vil ikke være SL lenger fordi de bare må holde seg unna kampene. Det er ikke vits i å være i squad public fordi SL dør hele tiden fordi enemy commander spotter han, eller fordi han er aktivt med i kamper. I tillegg til det hele ødelegger det det hele for klanmiljøet.

Lenke til kommentar
Det dere sier bare er bra medfører at SAMTLIGE KLANER i hele VERDEN på forandre taktikkene sine, samt at jeg ikke kan se NOEN forbedringer ved det.

Så dersom SAMTLIGE klaner er bak dette, hva hindrer dere egentlig i å :

A) Lage en egen klan-mod? Der kan dere spawne og teleportere og exploite til krampa tar dere. Da får dere det akkurat som dere vil.

B) Finne dere et annet mer passende spill som er mer i stil med deres ønsker?

 

Folk vil ikke være SL lenger fordi de bare må holde seg unna kampene. Det er ikke vits i å være i squad public fordi SL dør hele tiden fordi enemy commander spotter han, eller fordi han er aktivt med i kamper. I tillegg til det hele ødelegger det det hele for klanmiljøet.

Du har kanskje hørt om medic klassen? Nei forresten, det ville jo bli altfor vanskelig(eller rettere sagt umulig på klan-språk). Det er mye bedre og lettere å alltid bare teleporteres....

Lenke til kommentar

JA! Vi kan jo bare revive selv omg 2 tanker, 3 apcer og 5 infer skyter på deg, jada! Hvor mange medics tror du vi bruker i et standard angrep? Alle andre som ikke er AT! Men poenget er, som du helt klart ikke får inn i den lille skallen din: DU KAN IKKE REVIVE EN FYR NÅR DU ER DØD! Poenget er at du skal kunne spawne på fyren som er LEVENDE!

Lenke til kommentar
Noes! Ppl is changing squads when tehy're dead! MANY ppl do it! Noes! Wa want teh players to stay in their squads! Hurray! We try to jam TP down into "snake897"'s throat. Yummy, watching everyone suffer is funnay!

 

Herlig argumentasjonsteknikk.

 

Det dere sier bare er bra medfører at SAMTLIGE KLANER i hele VERDEN på forandre taktikkene sine

 

Så du vil at DICE skal beholde noe som blir brukt til noe det i utgangspunktet ikke var designet for, kun fordi de stakkars klanene må forandre taktikken?

 

Det der er bull**** og det skjønner du og hvis du tenker på det litt.

Lenke til kommentar

Battlefield 2 er eit spel med action, grafikk og variert gameplay. Spelet er bra. Men hadde EA/Dice tenkt litt kunne det vore mykje bedre.

 

Denne diskusjonen går ut på nettopp alt det idiotiske EA/Dice finner på.

 

For nokre spelarar ser det dårlig ut. Som klanspelarar. Og det er nok ein del klanspelarar som gir opp spelet. Men så er det ikkje så morsomt når ein har brukt tid på trening for å bli god. Og så skal ein plutseleg forandre meir og meir på spelet. Som gjer ein stor innverknad på spelingen. Og berre liksom gi opp spelet når det fungerer tålig bra no.

Lenke til kommentar
Og igjen... Det er bare et spill... Fins mange andre der ute

6157811[/snapback]

Men det føles fortsatt dumt når du har brukt mange 100t på å tilegne deg en spillestil som nå må endres. Akkuratt som at du har trent i et år på å ikke gå i offside i fotball for så å finne ut at: Nee, offside liker vi ikke lenger, så vi fjerner det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...