Gå til innhold

Prosjekt - RR i SketchUp


Anbefalte innlegg

Halla folkens.

 

Da var jeg i gang med et nytt prosjekt i sketchup, denne gang en feit og dyr mafiabil;) Tenkte å drive å legge ut bilder underveis, og høre hva dere synes, og om dere har noe å tilføye. Jeg bygger halve bilen først, for så å kopiere den til andre siden når jeg er ferdig, for å slippe å måtte gjøre de samme endringene og bygge de samme tingene på begge sidene hele tiden.

 

Så her er det første bildet...

 

edit: Her er forresten en bil jeg lagde tidligere https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=576962&hl=

 

post-89875-1148070656_thumb.jpg

Endret av att404
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg gjort bilen kortere, og flyttet bakhjulet lengre frem, og satt på hjul. Nå går jeg løs på dørene, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få dem til, for det er så langt mellom der fremdøra må begynne, og der bakdøra må slutte, så det kommer mest sannsynlig til å se stygt ut... Anyway, her er bilen slik den ser ut nå.

 

post-89875-1148221904_thumb.jpg

 

Edit: Har prøvd å sette sammen bilen for å se hvordan den blir seende ut, det ser ganske bra ut, bare at den kanskje er litt for brei=/ Litt mange streker rundt om kring, men jeg gidder ikke fjerne dem. Legger heller ut bedre bilder seinere.

 

post-89875-1148223572_thumb.jpgpost-89875-1148223731_thumb.jpg

Endret av att404
Lenke til kommentar

Hehe, har akkurat laget en "statue" på panseret:) Amcar var noe av planen, ja. Tenkte å lage en litt eksklusiv amerikansk bil, noe a la Cadillac. Screen av merket kommer.

 

Edit: Her er det

 

post-89875-1148243589_thumb.jpg

 

Det er bare halve, siden andre halve skal være på andre siden. Siden jeg heter Peter har jeg bare tatt en dobbel P (litt inspirert av RR). På bildet ser man også toppen av grillen og litt av panseret.

 

Edit: Her har jeg satt sammen de to halve bilene, det ble slik....

 

post-89875-1148243829_thumb.jpg

 

Edit (enda en gang): Har mekket noen dører, front og bak vindu og speil på bilen nå. Er ikke helt fornøyd med vinduene i dørene, ser ikke helt riktig ut lizzom=/ Se selv...

 

post-89875-1148247479_thumb.jpgpost-89875-1148247488_thumb.jpg

Endret av att404
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...