Dark Archon Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Hvorfor får jeg ræva hastiget på nedlastninger fra BitComet hastigheten på bredbåndet mitt er 1500/300 kbps. Men likevel er den raskeste hastigheten jeg får når jeg prøver å laste ned noe 20kbps . Og vanligvis går den ned mot null etter en stund og blir der. Er det noe med instillingene, eller er det BitComet som klikker? Broren min sier han får bra fart med det samme programmet på sin pc(ps: han bor ikke hjemme lenger, så det er bare jeg som bruker bredbåndet.) Endret 19. mai 2006 av Dark Archon
Ondskapen Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det går ikke like furt ut som det går inn. Når du laster ned med tronetter (eller hvordan det skrives) så laster du direkte ned fra andre. Hvis de da har satt spere til og ikke spre med så mye båndbredde, eller at det bare er 1 som seeder så går det tregt...
El Matador Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Prøv å last ned en lovlig fil med mange delere (seeders). Se hvilken fart du får da.
Dark Archon Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 (endret) Virker som det funker nå laster ned en Sopranos episode og farten er oppe i 130-140kbps . Forresten har jeg satt instillingene slik: maksimal nedlasninghastighet 240kbps, maskmal opplastninghastighet 50kbps er disse instillingen greie? Endret 19. mai 2006 av Dark Archon
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Stenges.
Anbefalte innlegg