Dragonheart Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 .. for det er mange par i byene. Og det hadde vært kult å hatt elskere. Merket flere steder at det ligger kjærlighetsbrev i forskjellige hus og hotellrom.. Det finnes ingen mod vel? Det går ann i Morrowind, men i Oblivion kan man ikke engang bo sammen eller klemme hverandre. Det hadde vært mye bedre om det gikk ann. noen som vet om en mod eller noe? Lett overalt omtrent.
Koopa Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Nei, må nok nøye oss med vanlig ikke-digital kjærlighet for nå. Hvis du vil ha et RPG med mulighet til gifting og elskov og slikt kan du skaffe deg Fable. Der er det muligheten til det
MagnusNus Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Begynner å bli litt lei av alle disse Oblivion trådene..hvorfor samler dere bare ikke i en tråd. slik at dere kan preike om dette spellet på alle områder
exs Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Begynner å bli litt lei av alle disse Oblivion trådene..hvorfor samler dere bare ikke i en tråd. slik at dere kan preike om dette spellet på alle områder 6134915[/snapback] eeeh :roll:mest omdiskuterte - the elder scrolls = oblivion det er her det er meningen at vi skal diskutere
AndersT2 Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 De er vel kanskje redde for å havne i samme trøbbel som GTA: San Andreas fikk med den infamøse (og kjedelige) sex-scenen.
archongamer Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Begynner å bli litt lei av alle disse Oblivion trådene..hvorfor samler dere bare ikke i en tråd. slik at dere kan preike om dette spellet på alle områder 6134915[/snapback] Litt feil tråd å klage på dette men.. Du finner sikkert noen tråder som passer deg om du bare bruker det du har på toppen
Kuroneko Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Nei, må nok nøye oss med vanlig ikke-digital kjærlighet for nå. Hvis du vil ha et RPG med mulighet til gifting og elskov og slikt kan du skaffe deg Fable. Der er det muligheten til det 6134725[/snapback] Kjærlighet, jeg trodde det var snakk om ekteskap, jeg. Det er jo antonymer, ikke? Endret 19. mai 2006 av Kuroneko
Dragonheart Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Nei, må nok nøye oss med vanlig ikke-digital kjærlighet for nå. Hvis du vil ha et RPG med mulighet til gifting og elskov og slikt kan du skaffe deg Fable. Der er det muligheten til det 6134725[/snapback] Tenkte mer på det å ha kjæreste der. Er så kjedelig og bo alene i huset mitt. Uh-huh. Når de to folka i Dark Brotherhood. Altså.. når han orken sier om jenta si.. ; "I and her.. um, you know.. dont believe me? i got her underwear to prove that, hahahah!"
Koopa Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Nei, må nok nøye oss med vanlig ikke-digital kjærlighet for nå. Hvis du vil ha et RPG med mulighet til gifting og elskov og slikt kan du skaffe deg Fable. Der er det muligheten til det 6134725[/snapback] Tenkte mer på det å ha kjæreste der. Er så kjedelig og bo alene i huset mitt. Uh-huh. Når de to folka i Dark Brotherhood. Altså.. når han orken sier om jenta si.. ; "I and her.. um, you know.. dont believe me? i got her underwear to prove that, hahahah!" 6135541[/snapback] Heh, hvis du vil ha en digital girlfriend kan du sjekke ut spillet "Artifical Girl 2" (ialfall det spillet jeg kan tenke på som har mest kjæreste opplegg) Men vær over 18 siden spillet ikke bare er å gå hånd i hånd...
KayAU Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 (endret) Edit: Post fjerna Endret 20. mai 2006 av KayAU
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå