Gå til innhold

problemer med winamp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt problemer med winampen i det siste. Jeg slår den på, så spiller den musikk i et par minutter maks. Deretter får jeg en feilmelding, og så skrur winamp seg av.

Trodde først det var fordi jeg ikke hadde lastet ned den nyeste versonen, men den fortsatte på samme måte selv etter installeringen.

Noen som vet hva som er feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

last ned Mediamonkey. Jeg forelsket meg i det første gangen jeg prøvde det.

Har hatt samme feil før virker det som å. den bare kræsjer med jevne mellomrom...

Dessuten har ikke MediaMonkey kræsja her ;)

Skrevet

Jepp avskrivt eller skjermbilde av feilmeldingen hadde gitt mere info... Siste løsning som jeg ser det er å avinstalere winamp og legge inn på nytt (slett også mappen winamp ligger i for å være sikker på at det ikke er en plugin/setting som blir liggende igjen og skape trøbbel)

Høres mest ut som det er en plugin som skaper besvær....

Skrevet (endret)

Tror det må være en plugin eller noe som er feil jeg.

Prøv å avinstallere plugins, eventuellt kan du poste bilde av pluginslistene fra winamp så kan jeg se om det er noen som stikker seg ut. :)

Bruker du standard skin?

Endret av Dipso
Skrevet

Er dessverre slik med den nye winampen at den er litt ustabil. Du må nok bare total slette alt som har med winamp å gjøre, også installere på nytt. Det pleier og funke.

Skrevet
Tror det må være en plugin eller noe som er feil jeg.

Prøv å avinstallere plugins, eventuellt kan du poste bilde av pluginslistene fra winamp så kan jeg se om det er noen som stikker seg ut. :)

Bruker du standard skin?

6130187[/snapback]

standard skin ja. er sølv og blå, som man velger når man installerer.

men pluginlistene ja. nå har jeg prøvd å finne de. ikke vet jeg om det er riktig. du får se.

post-75076-1148052772_thumb.jpg

Skrevet

hm... virker som alt skal være i orden der også... du kunne prøvd å avinstallert den m00msn pluginen... Ellers så tror jeg nesten du må avinstalere winamp og legge inn på nytt.

Skrevet

nå har den funket i en time her. må si det er bra. måtte avinstallere og slette alt som hadde med programmet å gjøre. installerte en gammel verson. om det skulle hatt noe å si. og nå går alt på skinner. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...