Gå til innhold

ut2007 e3 trailer utrulig fett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi, så Midnight club finnes ikke på PC?? Shit, og jeg som har det innstallert og alt. Dam, jeg føler meg lurt, skulle aldri kjøpt det, innstallert det og spillet det så mange timer, for det finnes jo ikke til PC!! Snuffs.

OK, så du fant litt feil med LFS, det er foresten ikke fullført så det er vel ikke så rart. Du kommenterte ikke GTR, kanskje fordi jeg tipper du aldri har spillet det.

Men så fornærmet du meg dypt, du sammenlignet RBR med CMR. Det er å synke lavt det og beviser vel at du egentlig ikke har mye på den fronten av erfaring. RBR, en tur i grøfta og du er ferdig. Dekkene blir ødelagt, akslingen brekker etc. Såpass lavt som rallybilene sitter så er vel ikke det rart heller. CMR, 100 ganger i grøfta, bilen suser avgårde i like stor fart som før.

RBR er simulator av rally, CMR er arcade. Learn the difference.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oi, så Midnight club finnes ikke på PC?? Shit, og jeg som har det innstallert og alt. Dam, jeg føler meg lurt, skulle aldri kjøpt det, innstallert det og spillet det så mange timer, for det finnes jo ikke til PC!! Snuffs.

OK, så du fant litt feil med LFS, det er foresten ikke fullført så det er vel ikke så rart. Du kommenterte ikke GTR, kanskje fordi jeg tipper du aldri har spillet det.

Men så fornærmet du meg dypt, du sammenlignet RBR med CMR. Det er å synke lavt det og beviser vel at du egentlig ikke har mye på den fronten av erfaring. RBR, en tur i grøfta og du er ferdig. Dekkene blir ødelagt, akslingen brekker etc. Såpass lavt som rallybilene sitter så er vel ikke det rart heller. CMR, 100 ganger i grøfta, bilen suser avgårde i like stor fart som før.

6139413[/snapback]

Midnight Club 3: DUB edition finnes ikke på PC. GTR har jeg ikke spillt, LFS har vært under utvikling i flere år, og på den tiden kunne de gjort spillet mer interessant. Rallybiler har heller ikke lav bakkeklaring, pga. at de ikke er senket.

Skrevet (endret)

6139413[/snapback]

Midnight Club 3: DUB edition finnes ikke på PC. GTR har jeg ikke spillt, LFS har vært under utvikling i flere år, og på den tiden kunne de gjort spillet mer interessant. Rallybiler har heller ikke lav bakkeklaring, pga. at de ikke er senket.

6139472[/snapback]

Herregud superseven, lær deg å holde kjeft når du burde. Dette er jo blitt en latterlig post. Du blir hånet av mer eller mindre samtlige som poster i tråden, og dine meninger er VELDIG subjektive. Hold deg på det objektive området, så skal jeg kanskje ta det du skriver på alvor...

Og til alle dere andre, bare for å vise hvor seriøs han er, her er profilen hans: "AMD128 Quad-Core med 6 GHZ, 8 GB DDRIII-RAM, ATI Radeon-9999- übergold-1337-haXx0r-G0ldz0r-whatever-edition. Alt dette kjører Quake 4 på 800 fps på laveste oppløsning!! 111 one 11 2K!!"...

Endret av elf_man
Skrevet
På konsol finner vi PGR, Midnight Club, GT-spillene, Forza, etc. Ingen av disse spillene finnes på PC.

Midnight Club 3: DUB edition finnes ikke på PC.

Da må du si at Midnight Club 3 DUB ikke finnes på PC og ikke Midnight club, siden det er litt flere spill i serien enn bare ett.

GTR har jeg ikke spillt,

Og da kan du si at PC ikke har god bilsimulatorer fordi? Du havna nettopp på syltynn is.

LFS kommer sikkert til å bli et verdig simulatorspill når det blir ferdig, og GTR2 ser meget interesangt ut.

Skrevet (endret)
På konsol finner vi PGR, Midnight Club, GT-spillene, Forza, etc. Ingen av disse spillene finnes på PC.

Midnight Club 3: DUB edition finnes ikke på PC.

Da må du si at Midnight Club 3 DUB ikke finnes på PC og ikke Midnight club, siden det er litt flere spill i serien enn bare ett.

GTR har jeg ikke spillt,

Og da kan du si at PC ikke har god bilsimulatorer fordi? Du havna nettopp på syltynn is.

LFS kommer sikkert til å bli et verdig simulatorspill når det blir ferdig, og GTR2 ser meget interesangt ut.

6139583[/snapback]

Har ikke sagt at PC ikke har gode bilspill (Race Driver er f.eks. bra), har sagt at konsoll er den suverene vinneren når det gjelder bilspill (og flere andre spill forøvrig).

Å kritisere PC, Valve, Epic, id Software, eller Nintendo på dette forumet (selv om man nevner at det også finnes gode spill på fra id Software, Valve, etc.) er som å stikke hodet inn i et vepsebol, det samme gjelder hvis man forsvarer Sony, Microsoft, EA, eller andre ting som er hatobjekt fordi "alle andre" hater dem. Edit: Den samme "regelen" gjelder også hvis man setter grafikk, og spillbarhet framfor 200 overflødige bilder i sekundet.

Endret av superseven
Skrevet (endret)
Har ikke sagt at PC ikke har gode bilspill (Race Driver er f.eks. bra), har sagt at konsoll er den suverene vinneren når det gjelder bilspill (og flere andre spill forøvrig).

Å kritisere PC, Valve, Epic, id Software, eller Nintendo på dette forumet (selv om man nevner at det også finnes gode spill på fra id Software, Valve, etc.) er som å stikke hodet inn i et vepsebol, det samme gjelder hvis man forsvarer Sony, Microsoft, EA, eller andre ting som er hatobjekt fordi "alle andre" hater dem. Edit: Den samme "regelen" gjelder også hvis man setter grafikk, og spillbarhet framfor 200 overflødige bilder i sekundet.

6139839[/snapback]

Ikke helt rett. Hvis du kommer med konstruktiv kritikk/ros av nevnte selskaper, er det ingen som "klikker" for det. Det er bare når det kommer folk med VELDIG bastante påstander at vi forum-brukere ser rødt. Hvis du hadde lest litt mer av det folk faktisk skrev i sine svar til deg, ville du sett at det er meningene dine som det blir hakket løs på, og ikke selve selskapet/maskinen du har mening om....

Endret av elf_man
Skrevet

6139839[/snapback]

Ikke helt rett. Hvis du kommer med konstruktiv kritikk/ros av nevnte selskaper, er det ingen som "klikker" for det. Det er bare når det kommer folk med VELDIG bastante påstander at vi forum-brukere ser rødt. Hvis du hadde lest litt mer av det folk faktisk skrev i sine svar til deg, ville du sett at det er meningene dine som det blir hakket løs på, og ikke selve selskapet/maskinen du har mening om....

6139920[/snapback]

Når ble det forbudt å ha egne meninger? Tøfler/nikkedukker er ikke akkurat positivt ...

Har flere ganger kommet med konstruktiv ros ang. Wii (i motsetning til mye annet fra Nintendo har den tekniske features som er nyskapende, og ikke bare salgsgimmicker), men blir beskyldt for å være Sony fanboy. Enkelte folk takler ikke at andre har forskjellige meninger enn dem.

Bastante påstander er ofte sannheten. Jeg har bastant hevdet i nesten ett år at PS3 ikke ville bli kraftigere enn 360, det ble den ikke heller, til tross for at flere andre trodde det.

Skrevet

6139839[/snapback]

6139920[/snapback]

Når ble det forbudt å ha egne meninger? Tøfler/nikkedukker er ikke akkurat positivt ...

Har flere ganger kommet med konstruktiv ros ang. Wii (i motsetning til mye annet fra Nintendo har den tekniske features som er nyskapende, og ikke bare salgsgimmicker), men blir beskyldt for å være Sony fanboy. Enkelte folk takler ikke at andre har forskjellige meninger enn dem.

Bastante påstander er ofte sannheten. Jeg har bastant hevdet i nesten ett år at PS3 ikke ville bli kraftigere enn 360, det ble den ikke heller, til tross for at flere andre trodde det.

6139961[/snapback]

Haha, definér kraftigere! Rent teknisk sett, er det mer ytelse i en PS3 enn en XBOX360, sammenlign spesifikasjoner. Og du må lære deg å presentere saken din. Er INGEN som liker å prate med en person som deg. Jeg ELSKER WoW, spiller det hver dag, men jeg går ikke rundt og sier at alle andre MMORPG'er suger, og at det KUN er PC som har bra MMORPG'er. Velg dine kamper med omhu...

Skrevet

6139839[/snapback]

6139920[/snapback]

6139961[/snapback]

Haha, definér kraftigere! Rent teknisk sett, er det mer ytelse i en PS3 enn en XBOX360, sammenlign spesifikasjoner. Og du må lære deg å presentere saken din. Er INGEN som liker å prate med en person som deg. Jeg ELSKER WoW, spiller det hver dag, men jeg går ikke rundt og sier at alle andre MMORPG'er suger, og at det KUN er PC som har bra MMORPG'er. Velg dine kamper med omhu...

6140012[/snapback]

Selvfølgelig er det en liten kraftforskjell (pga. Cell), 360 har til gjengjeld kraftigere GPU, så det vil bli et jevnt løp mellom disse to. Kraftforskjellen vil vi først merke om 5 år eller mer ... Jeg personlig mener at 360 trekker det lengste strået, men hater verken Wii, eller PS3. Det blir også vanskeligere å lage spill til PS3, enn til 360. Lettest av alt blir det å lage spill til Wii, pga. kjent arkitektur.

Skrevet

Spiller vel egentlig ingen rolle hvem som vinner hva. Jeg er PC menneske, alltid vært det, vil alltid være det. Ingen konsoll kan få meg til å gå bort fra PC'en. Hvis du trives med konsoll, er det helt nydelig for min del. La oss legge denne død, og si at PC passer best for de som liker PC, og at konsoll passer best for de som liker konsoll best!

Skrevet

Konsoll er også den suverende vinneren når det gjelder bilsimulatorer (mest pga. manglende kvalitets-bilspill på PC).

Der har du det direkte som du sa. Og det kaller jeg en bastant påstand. Det er ikke bare det at det er din mening, men du forkaster direkte de som ikke kneler for dine føtter og mener akkurat det samme som du mener. Jeg er tilstrekkelig å innrømme at der finnes en god del gode bilspill til PS2 som du ikke finner til PC (som GT serien f.eks), men å påstå at konsoll er den eneste maskinen som har noen gode bilsimulatorer blir bare bastante påstander uten fotfeste. Jeg ser påstanden din, men hva jeg mangler er bevisene som støtter påstanden din. Der er du på syltynn is, og når du t.o.m ikke har testa GTR, som er blant de beste bilspill simulatorene til PC (bane racing) så er du på enda tynnere is (noe som hører at det knaker?).

Herremin, kritiser Valve, Epic, ID, Nintendo så mye du vil, og elsk EA og andre "hat objekter" som mye du vil, men vær så snill, ikke vær bastant men kom med konstruktiv tilbakemelding som støtter påstanden din. Ikke bare plapre ut at "det er best, punktum" og deretter kritiser andre som kommer med motargumenter på dine påstander, når de har mere grunnlag enn du har. Det blir bare feil. Ha dine påstander, men ikke bare sitt der og tro at alle er enig med deg fordi du tror du vet best, kom med litt informasjon så kanskje vi tror deg.

Har svart på det over så quoter det bare for å ha det i samlingen.

Bastante påstander er ofte sannheten.

Den var god, hohoho den var god. Har hørt mange bastante påstander i min forumkariere, og 99.9% av de viste seg å være total fiasko. Så gratulere, din statistikk slo igjennom med en margin på 0.1%. Good.

Nei, slutt med bastante påstander og åpne ørene for andres meninger. Eller kjører du forumet etter denne regelen kanskje:

Det er greit å ha sine egene meninger, så lenge de stemmer overens med mine.

Ser ut som det ja.

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Man vil også ha store problemer med å spille Oblivion på 1080i, og 4x anti-aliasing på PC.

Mods som øker teksturer i distanse og lignende ting har blitt sluppet av PC-brukere, som forbedrer teksturer i distansen. Man oppnår fort bedre visuell kvalitet på PC, selv om man ikke har 4x anti-aliasing (på LCD-skjerm må man forøvrig være veldig kresen om man har bruk for dette når man kjører på skjermens optimale oppløsning).

Men dette er kanskje spesifikt for Oblivion, da folk så seg nødt til å redigere .ini-filen selv for å oppnå kvalitet og ytelse.

Konsollene har siden lanseringen av Panasonic 3do hatt balletak på PC-en som spillmaskin, mtp. at den holder i flere år. Flere av spillene på 8- og 16-bits konsoller hadde også mye høyere spillbarhet enn de fleste PC-spill, til tross for elendig grafikk.

Late spilldesignere som ikke gidder å optimalisere PC-spillene, er et godt argument for konsoll.

PC er dyrere dersom man kjøper en helt ny istedet for å oppgradere hardware (og muligens er den dyrere da også om du kjøper kun det nyeste og beste), men spillene har en tendens til å være billigere for tiden. Dessuten har PC flere bruksområder.

Det går ikke an å optimalisere PC-spill på samme måte som konsoll. Hvis de gjorde dette måtte hardware-spesifikasjonene vært nøyaktig lik det de optimaliserte til. Det går derimot an å gjøre som Valve, lage en solid spillmotor som er meget skalerbar, så du har på en måte et poeng. Jeg har da spilt Shadow of the Colossus på PS2, og selv om det hakker litt her og der, så er det et av de vakreste spillene jeg noensinne har sett.

Skrevet

PC er dyrere dersom man kjøper en helt ny istedet for å oppgradere hardware (og muligens er den dyrere da også om du kjøper kun det nyeste og beste), men spillene har en tendens til å være billigere for tiden. Dessuten har PC flere bruksområder.

6141616[/snapback]

Man kan få kjøpt Linux til PS2, og da følger det med mus og tastatur slik at man kan bruke den til skriveprogrammer o.l. Jeg sammenlignet PC-en som spillemaskin med spillkonsollene. Prisen på konsollspill ligger på rundt 50 kr mer enn PC-spill, hvis man totalt kjøper 10 spill blir det 500 kr mer enn det ville gjort på PC, faktisk skal ingen Wii-spill koste mer enn 50$.

Selv state-of-the-art-hw må kasseres etter kort tid hvis man vil spille de nyeste grafikkperlene, noe man slipper med konsoll. PC-en har allikevel to kjempefordeler framfor konsoll, nemlig at det er mye lettere å piratkopiere på PC, samt at tilgangen på mods er bedre.

Gjest Slettet+214asdf125
Skrevet
Man kan få kjøpt Linux til PS2, og da følger det med mus og tastatur slik at man kan bruke den til skriveprogrammer o.l. Jeg sammenlignet PC-en som spillemaskin med spillkonsollene. Prisen på konsollspill ligger på rundt 50 kr mer enn PC-spill, hvis man totalt kjøper 10 spill blir det 500 kr mer enn det ville gjort på PC, faktisk skal ingen Wii-spill koste mer enn 50$.

Selv state-of-the-art-hw må kasseres etter kort tid hvis man vil spille de nyeste grafikkperlene, noe man slipper med konsoll. PC-en har allikevel to kjempefordeler framfor konsoll, nemlig at det er mye lettere å piratkopiere på PC, samt at tilgangen på mods er bedre.

6142750[/snapback]

Må ha forsnakket meg litt da, syns jeg har sett diverse konsollspill koste opptil 150 kr mer enn pc-spill, men det er helt klart ikke en generell regel.

Argumentet med at man må oppgradere ofte på PC henger jeg med på, men om spillene har såpass budsjett at man gjør som feks. Valve gjorde med HL2 (er ikke fanboy asså :p) så er det ikke like påkrevd å oppgradere. At prisen på PC-spill er lavere kan kanskje også henge sammen med piratkopiering. Mod-vennlige spill og mmorpgs er også greiere på PC, syns jeg.

Men når jeg tenker meg om så skjønner jeg egentlig poenget ditt. Når jeg venta på Oblivion var det uendelige mengder med klaging om ytelse på forumene på grunn av at folk ikke klarte å holde maskinen sin i tipptopp stand, noe en konsoll aldri har problemer med. Konsoller er lettere å hanskes med :)

Skrevet

6142750[/snapback]

Selv om du får kjøpt Linux til PS2 med mus og tastatur tror jeg neppe du vil se en PS2 som arbeidsmaskin, dvs det formålet har lite eller ingen nytte.

Prisen på konsollspill varierer meget, men ligger somregel fra 50 til 150 kr mer i pris enn PC spill, noe som fort blir en del kroner. Er i full jobb, men kjøper somregel flere PC spill enn PS2 spill (hvis PS2 spillet finnes på PC og) fordi jeg får flere PC spill for summen av de få PS2 spillene jeg får.

Og man må ikke kassere "state of the art" hardware for å spille grafikkperler bra nok. Jeg har litt dårlig HW, gidder ikke oppgradere siden jeg skal investere i ny maskin snart, men min PC er kraftig nok til å kjøre Oblivion på meget brukbar grafikk, og det til tross for "last year hardware", dvs 2.8 ghz CPu, 512 MB ram og et FX 6600 skjermkort. Kjører Oblivion (som jeg klassifiserer som grafisk perle per dags dato) meget smooth.

Er ikke nødvendigvis lettere å piratkopiere på PC, selv om det er lett. I.o.m at det kommer så forferdelig mange sikkerhets programmer, så blit det værre og værre å piratkopiere. Valve har satt et fint eksempel med "Steam" systemet sitt, som gjør det litt værre å kopiere spillene deres, noe det ser ut som flere har skjønt.

Hardware messig er PC overlegen konsollene. Det kan hende at konsollene har overtaket i noen månder, men så fort som utviklingen går så er det bare noen månder før konsollen blir forbikjørt og parkert av PCen. Og du kan ikke oppgradere hardwaren på en konsoll, noe som innebærer at PCen har "balletak" på konsollen helt til neste generasjons konsoll kommer. Grafisk sett er PCen overlegen konsollen.

Gameplay messig er smaken som baken, delt. Noen foretrekker konsollen, med dens positive sider, noen foretrekker PC med dens positive sider. Finnes ingen fasit om hva som er best på den fronten, og det blir bare meninger fra folk og dermed ikke "reelt" om hva som er best.

Skrevet

6142750[/snapback]

Selv om du får kjøpt Linux til PS2 med mus og tastatur tror jeg neppe du vil se en PS2 som arbeidsmaskin, dvs det formålet har lite eller ingen nytte.

Prisen på konsollspill varierer meget, men ligger somregel fra 50 til 150 kr mer i pris enn PC spill, noe som fort blir en del kroner. Er i full jobb, men kjøper somregel flere PC spill enn PS2 spill (hvis PS2 spillet finnes på PC og) fordi jeg får flere PC spill for summen av de få PS2 spillene jeg får.

Og man må ikke kassere "state of the art" hardware for å spille grafikkperler bra nok. Jeg har litt dårlig HW, gidder ikke oppgradere siden jeg skal investere i ny maskin snart, men min PC er kraftig nok til å kjøre Oblivion på meget brukbar grafikk, og det til tross for "last year hardware", dvs 2.8 ghz CPu, 512 MB ram og et FX 6600 skjermkort. Kjører Oblivion (som jeg klassifiserer som grafisk perle per dags dato) meget smooth.

Er ikke nødvendigvis lettere å piratkopiere på PC, selv om det er lett. I.o.m at det kommer så forferdelig mange sikkerhets programmer, så blit det værre og værre å piratkopiere. Valve har satt et fint eksempel med "Steam" systemet sitt, som gjør det litt værre å kopiere spillene deres, noe det ser ut som flere har skjønt.

Hardware messig er PC overlegen konsollene. Det kan hende at konsollene har overtaket i noen månder, men så fort som utviklingen går så er det bare noen månder før konsollen blir forbikjørt og parkert av PCen. Og du kan ikke oppgradere hardwaren på en konsoll, noe som innebærer at PCen har "balletak" på konsollen helt til neste generasjons konsoll kommer. Grafisk sett er PCen overlegen konsollen.

Gameplay messig er smaken som baken, delt. Noen foretrekker konsollen, med dens positive sider, noen foretrekker PC med dens positive sider. Finnes ingen fasit om hva som er best på den fronten, og det blir bare meninger fra folk og dermed ikke "reelt" om hva som er best.

6146023[/snapback]

De færreste PC-er har 128-bits prosessorer på 3,2 GHz, + Co-prosessorer, men jeg forstår hva du mener. Selv om en PC har bedre HW, optimaliseres konsollspillene bedre, så en konsoll med 3,2 GHz kan dermed vise mye flottere grafikk enn en PC med 3,2 GHz. Det sier seg vel mer eller mindre selv at en PC til 25k parkerer en konsoll om 5 år, men PC-en til den vanlige mannen i gata (dvs. en Dell PC til 8k) gjør ikke det.

Steam ble cracket allerede etter 3 uker, og det er ganske ironisk at en av hovedpersonene bak Steam (Bram Cohen) også har utviklet BitTorrent, og dermed økt piratkopiering betraktelig. Faktisk er 50% av all internett-trafikk Torrent-filer, og svært mange av disse er piratkopiert programvare, og media.

Skrevet
Det er ingen planar for UT2007 for X360 foreløpig. Det sa Mark Rein i eit intervju nett.

6150163[/snapback]

Microsoft fisker nokk i seg litt grådighet. De har jo allerede GTA ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...