Kimelimm Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 (endret) at man er politi og skal chase folk som har rana banker, det er at du har frihet, så kommer noe på Radioen, så kan du gjøre det de sier på radioen?? og hvis noen holder gisler så må du få dem ut av det ? Endret 18. mai 2006 av Kimelimm
Kimelimm Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 man kan bare kjøre der, noe ala True Crime, bare litt mer Polti må fange Hackere og slik kan minne om Swat bare at man kan kjøre
Mompen Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Har selv S.W.A.T 4, kan ikke kjøre bil der. Før oppdraget starter får man en briefing (oversikt over hva som har skjedd). Deretter velger man utstyr osv. Spillet går ut på å fange skurker (nøytralisere dem), redde gisler, få kontroll over diverse situasjoner osv. Meget bra spill som krever god taktikk, er også veldig enkelt å sette seg inn i. Anbefales Endret 19. mai 2006 av mompen
Kimelimm Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 liker ikke spill som krever den "brae" pcen
Mompen Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 liker ikke spill som krever den "brae" pcen 6136077[/snapback] Da finnes det andre alternativer, S.W.A.T 1, 2, eller 3, Tom Clancys Rainbow 6 serien. (mange bra spill der som fungerer fint på gamle pc`er)
TOO TRILL Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg vil si at True Crime spillene må passe best her. Der kna man velge mellom å være "bad cop" eller "good cop". Man kan lære nye moves og alt sånt, stort område man kan utforske. Finner man alle hundebeine som er gjemt rundt om kring i LA kan man bli snoop dogg. Jeg syntes at TC: LA vare bra, men har ikke fått prøvd TC:NY. BTW, har TC:NY kommet til pc?
Kimelimm Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 (endret) jeg har Tc LA til ps2 men jeg tenker da på pc, som jeg sa om Swat, så tenkte på et som du skal chase tyver med bil også!!hadde det bare fantes en "police simulator" men finnes SWAT 2 som Freeware? altså Fullversion? eller er det ikke så gammelt enda? Endret 19. mai 2006 av Kimelimm
Xoduz Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 I Police Quest 1 kunne man forfølge skurker i politibil, mener jeg å huske =)
KristianF Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 BTW, har TC:NY kommet til pc? Ja. Men av en eller annen merkelig grunn, så nekter spillet å gå høyere enn 10 fps her, så har ikke fått spilt så altfor mye.. Har sjekka litt rundt, og det er mange andre folk som sliter med samme problem.
Kimelimm Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Skrevet 20. mai 2006 (endret) men er det noen av de SWAT spillene som er Freeware idag? ikke noe demo shiit altså? og det police quest, er ikke det noe ala Time Crisis? så du står åp en plass og skyter, så ettterhvert når du tar dem så flytter fyren din på seg? er det noe FREEWARE/no demo her? EDIT: ser ut som Police Quest 1 er et DOS spill? Endret 20. mai 2006 av Kimelimm
lando calrissian Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 (endret) Ta å prøv urban chaos. Der går du på gata og du kan kjøre bil... Det er litt i framtida, men spillet er ganske gøyt. Tror jeg skal ta det fram igjen frå hylla og spille det Litt info om spillet Endret 22. mai 2006 av lando calrissian
Kimelimm Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 (endret) fikk bare en error når jeg skulle instalere :S er ikke S.W.A.T 2 freeware? Endret 23. mai 2006 av Kimelimm
Max_Drunk Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Dra til USA og bli politi der. Mer real kan det ikke bli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå