Gå til innhold

Ubåtspill: hvilke er bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tips:

Åpne torpedolukene før ein skyt. då utrekninga til  fart/vinkel/skip ikkje tar hensyn til dei vitale små millisekundene det tar å åpne lukene, dermed risikerer ein i værste fall å bomme på skipet då det blir ei feilberekning på ein del meter på 500m avstand.

Eit treigt skip speler det liten rolle for, men for ein intetanade destroyer som cruser i 14-15 knop så kan det bety liv eller død for ein sjølv.

6182494[/snapback]

Hvilken knapp er det?

Og et lite spørsmål til:

I campaign modusen og kanskje ellers også(har ikke spilt så masse), skal man skyte ned både de båtene som vises som røde og gule( på navigasjonskartet). Eller er det bare de røde.

6182556[/snapback]

jeg er også spent på den knappen :w00t: (kjøpte exlucsive versoinen så manual følger ikke med)

Grønn = venn ikke skyt

Gul = nøytral, hvis du skyter så kommer de og engelskmennene og leter etter deg.

Rød: fiende, men vær smart! ikke bruk topredoer på og angrip et lite fartøy, de kan du spare til tankebåtene kommer.

ps. Er noen med og spille online en gang?

6182935[/snapback]

Takk for svar.

Har tenkt å prøve ut litt online etterhvert, men er nødt å spille noen timer først.

Har nettopp begynt på campaign og er ute på min 3. patrulje bare.

Men når jeg er tror jeg er klar for online kan jeg poste her igjen.

Skrevet

Har kjørt ein del online saman med ein del andre Hw-folk, og det er artig, men eg trur ein skal går for Teamspeak /Ventrilo for samabeid, chat-funksjonen i SH3 kan avogtil ha litt uheldige konsekvenser viss ein gløymer å trykke inn chat-knappen før ein begynner å chatte.

Blåsing av ballast, torpedoskyting o.s.v.

For den som skal hoste spelet så treng den å ha ein del porter åpne samt at windows-brannmuren må av. Sleit mykje med å konfe routeren til å fungere optimalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...