Gå til innhold

Tundra 1032X -Et godt kjøp?- 9.000,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk den i dag ja! :)

 

Fått lagt inn xp og testet litt. Godt fornøyd til nå.

 

Har dog et lite problem; når jeg skal legge inn drivere til "Intel Pro/wireless nettwork con. så får jeg feil når jeg kjører setup fra cd'n som fulgte med. Står: " Kan ikke finne følgende fil: 1044.mst " ??

 

Edit: takk for linken DataFMT skal ta og sjekke ut der litt utover kvelden. Har lagt inn de driverene som fulgte med nå i første omgamg.. Har ghostet ned xp'en min uten drivere så det blir kjapt gjort å legge inn de nyeste driverene på en ren win. :)

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

hmm! var mye å velg i der gitt!

 

har lastet ned fra 2 linker, men ingen connection på noen av dem...

 

Laptopen kan ellers anbefales så langt. Litt minus med at jeg ikke får det trådløse opp å gå med engang.

 

Får prøve litt mer.. Kabel tilkoblingen funker fint forøvrig.

Lenke til kommentar

Hm. Nesten penere i bare sølv enn den grå/sølv-kombinasjonen på andre bilder av MSI-baserte ODM-maskiner jeg har sett. Kan du si noe om 'feelingen' på den? Materialer, vektfordeling, noe fleks eller knirking i kabinettet osv?

 

Edit: Og har noen lekt med dipswitchene? Kunne kanskje by på et enklere alternativ til pinmod sammen med en 400MHz Dothan (eller til nøds C-M hvis batterikapasitenen er uviktig).

Endret av qwert
Lenke til kommentar

har ikke merket noe til knirking og slikt. Vekten er også rimlig stabil og godt balansert etter hva jeg klarer å kjenne..

Behaglig å skrive på også.

 

Virker som helt ok kvalitet for min. Men så har jeg ikke hatt så mange bærbare å sammenligne med heller så det er sagt!

 

Eneste er at når du skal løfte opp skjermen så må man holde på maskinen nede. Litt trege "hengsler" på skjermen som gjør dette, men de blir vel moet opp etter bruk..

 

Ellers veldig god innsynsvinkel på skjermen.

 

Skal komme tilbake og skrive litt mer av mine erfaringer. Må få testet den litt på spill, film osv.

 

Men fikk ihvertfall ikke noe "å nei, hva har jeg kasta pengene bort på nå da!" feeling når jeg pakket den ut og startet den.

 

Tror dette er mye bra for pengene. Men som nevnt; er ingen "expert" på å vurdere slikt heller... ;)

 

Edit: er litt for "dum" til å ane hva du helt mener med dipswitchene, pinmode osv. qwert...? Snakker du om overklokking nå, eller noe sånt? :hmm:

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

Joda; ikke noe problem å knips litt bilder av den.. :)

 

Håper det er ok bilder. Ikke vær redd å spør om flerne eller andre specs!

 

Ellers så har jeg fått testet maskinen yterst lite. I går ble store deler tilbrakt på en ferjekai etter et møte i Stavanger. Streik og slikt visvas.. Og dume meg hadde ikke maskinen med... :roll: (tenkte ikke på muligheten for å sitte i kø i timevis).

 

Nok svade, her er bilder: :thumbup:

 

 

post-19054-1148598545_thumb.jpg post-19054-1148598553_thumb.jpg

 

post-19054-1148598559_thumb.jpg post-19054-1148598567_thumb.jpg

 

post-19054-1148598575_thumb.jpg

 

Edit: ble svært lite fornøyd med de bildene egentlig, men gidder ikke mer nå.. Ble litt kjapt gjort da senga venter snart :)

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Konklusjon Blacki...?

6382785[/snapback]

 

 

Joda er godt fornøyd. Har puttet inn 1 gb extra med ram slik at jeg har 2 gig nå.

 

Maskinen gjør jobbe sin. Har dog ikke fått spilt så mye på den, men som nevnt før så drar den Oblivon mer en greit nok.

 

Tastaturet kunne vært bedre, og kvaliteten på plastiken og deksel etc. samt feste løsningene på disse kunne vært en god del bedre. Har skiftet ram brikker som sagt og fikk da skrudd litt under den.. (har tatt bilder av cpu og kjøeløsning mm. som jeg skal legge ut her om jeg gidder...

 

Har sett litt rundt på markede og ser at det nå er noen alternativer i samme prisklasse eller rett under som muligens kan være et vel så bra kjøp eller bedre..

 

Batterie er nok til rett over 3 timer med medium bruk. 10-20 min. mer om man fikler litt med justeringer etc..

 

Alt i alt en mer en grei maskin. Angrer ikke! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...