Gå til innhold

WoW får PC-en til å fryse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden 1.10 kom har jeg hatt store problemer med spillet. Når jeg spiller fungerer som regel alt fint, og spillet kjører flytende så lenge jeg ikke oppholder meg i IF eller SW, men helt uten forvarsel hender det at alt plutselig fryser. Dette kan skje i alle slags situasjoner, i IF eller når jeg er helt for meg selv i ødemarka.

Jeg har prøvd å spille uten noen addons, reinstallere alle drivere og reinsatallere spillet, ingen av delen hadde noen effekt.

Jeg spiller på en laptop med disse spesifikasjonene:

Inten Pentium M 1.7 GHz

ATI Radeon 9700

512 MB RAM

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Helt siden 1.10 kom har jeg hatt store problemer med spillet. Når jeg spiller fungerer som regel alt fint, og spillet kjører flytende så lenge jeg ikke oppholder meg i IF eller SW, men helt uten forvarsel hender det at alt plutselig fryser. Dette kan skje i alle slags situasjoner, i IF eller når jeg er helt for meg selv i ødemarka.

Jeg har prøvd å spille uten noen addons, reinstallere alle drivere og reinsatallere spillet, ingen av delen hadde noen effekt.

Jeg spiller på en laptop med disse spesifikasjonene:

Inten Pentium M 1.7 GHz

ATI Radeon 9700

512 MB RAM

På forhånd takk.

6123662[/snapback]

Har ooplevd lignende på en venn sin laptop, uten å vite hvorfor, men det er ikke noe problem på min stasjonære PC. kanskje det har noe med trådløst nettverk... :hmm:

Skrevet

Radeon 9700 + Wow = Frys/crash og lav fps.

Har selv 9700, det blir litt bedre med omega drivers, men ikke nevneverdig.

Noen som har en løsning på dette?

Skrevet

Har samme problem. Noen ganger fryser alt når loading er ferdig å jeg ser charren min. Andre ganger bare fryser det helt uventet hvor som helst.

Hvis jeg alt-tab ut av wow, å så går inn igjen fryser det noen ganger.

Må som regel re-starte etter frys.

Mitt problem er trolig minne. Har 1024 balistix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...