Gå til innhold

Hvilken slutt fikk du på FF X-2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvilken slutt du fikk første gangen du runda FF X-2. Jeg fikk den da Yuna reiste bort med airskipet og dett var dett. men i ettertid har jeg funnet ut at det er en annen slutt som er tiljengelig med Tidus på. (Ikke si hva som skjer på denne slutten da jeg har begynt å spille om igjen får å få denne slutten) men dere må gjerne si hva du gjorde får å få denne slutten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, du må få 100%. Det er ganske vanskelig å få med seg alt. Etter tre gjennomspillinger hadde jeg ikke klart det. På den 4. gjennomspilingen brukte jeg en walkthrough for å få til alt og fikk med meg en dritkul slutt.

Under er en spoiler med et eksempel på en ting du må gjøre for å få 100%. Det er mange småting som må gjøres for å få 100% og alle er ikke like lette å resonere seg til.

Du må sove i sengen i luftskipet minst en gang i hvert kapittel

Jeg vil på det sterkeste anbefale å gå for 100% :!:

Skrevet
Jepp, du må få 100%. Det er ganske vanskelig å få med seg alt. Etter tre gjennomspillinger hadde jeg ikke klart det. På den 4. gjennomspilingen brukte jeg en walkthrough for å få til alt og fikk med meg en dritkul slutt.

Under er en spoiler med et eksempel på en ting du må gjøre for å få 100%. Det er mange småting som må gjøres for å få 100% og alle er ikke like lette å resonere seg til.

Du må sove i sengen i luftskipet minst en gang i hvert kapittel

Jeg vil på det sterkeste anbefale å gå for 100% :!:

6124775[/snapback]

Hvor fant du walkthroughen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...