Gå til innhold

TES: Hva betyr "feather"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei det er helt riktig det. Feather øker din bæreevne. jeg har et par boots med 105 feather, og den øker min bæreevne fra 550 til 655. Enkelt og greit.

 

Du kan ellers ikke fly i Oblivion. De har ingen levitate spell.

 

Geir :)

6130275[/snapback]

og takk gud(Betsheda?) for det...

har sett folk fly jeg, men det er mest etter og hå blitt "kilt" med sykt kraftige destrucktion spell :evil:

Lenke til kommentar
Nei det er helt riktig det. Feather øker din bæreevne. jeg har et par boots med 105 feather, og den øker min bæreevne fra 550 til 655. Enkelt og greit.

 

Du kan ellers ikke fly i Oblivion. De har ingen levitate spell.

 

Geir :)

6130275[/snapback]

hvor finner jeg de støvlene ?

pga jeg jeg har nettopp nådd 100 i strengt men vil gjerne ha mer bære kapasitet

Lenke til kommentar

Jeg har laget noen fine "Feather Boots" på egenhånd.

 

 

Etter å ha stengt et tredvetalls antall gates, så fikk jeg mange fine Sigil stones. En av de brukte jeg på å lage støvler med 125 feather pts. Det betyr f. eks. 99/710 - 99/809. :)

 

Lenke til kommentar
Nei det er helt riktig det. Feather øker din bæreevne. jeg har et par boots med 105 feather, og den øker min bæreevne fra 550 til 655. Enkelt og greit.

 

Du kan ellers ikke fly i Oblivion. De har ingen levitate spell.

 

Geir :)

6130275[/snapback]

hvor finner jeg de støvlene ?

pga jeg jeg har nettopp nådd 100 i strengt men vil gjerne ha mer bære kapasitet

6142773[/snapback]

jeg synes å huske at du kan få mer i bæreevne hvis du blir god i armour

Lenke til kommentar
Du får ikke bedre bæreevne, men rustningen du har på deg teller halvparten, for å så telle ingenting.

Vil heller satse på å enchante ting med feather, men såklart en fin bonus om du er høyt skillet i armour.

6145348[/snapback]

det er ikke det jeg mener. du får bedre bære evne hvis du er god i armour skill

Lenke til kommentar

kjehaako har rett. Det som skjer er at vekten av rustningen ikke tynger deg mere. (Den tynger 50% av faktisk vekt på Expert level, 0% på Master level.)

 

Du får altså ikke bedre total bæreevne, men du slipper å regne med rustningen i den vekten du bærer på. Og siden en heavy armour kan veie en del, hjelper det bra det.

 

Men her er det slett ikke snakk om enten eller. Den ene utelukker ikke den andre, så det er ikke noen grunn til "heller å satse på å enchante ting med feather". Har du både en Feather enchant og høy armour skill, er det best.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...