Gå til innhold

Trenger talent hjelp for Mage!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann, har nettopp rerollet en Gnome Mage da jeg var lei av min lvl 55 Orc Hunter. Aldri vært mage så trenger hjelp til hvor jeg skal plassere talentsa mine, vil vel lvle raskest mulig men vil også ha høye crits! :D

Vennligst kom med forslag! :D

EDIT: Kom gjerne med forslaf til hvordan jeg burde ta folk både i PvE og PvP! :D

Endret av andersø
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er ikke ekspert på mage/r, men jeg vil tro at en arcane+fire(?) vil gjøre susen til leveling og pvp. PvE er frost å anbefale....

6117335[/snapback]

Lvling=pve?

Skrevet

For fast grinding er det best med arcane.. har selv en mage med ice og arcane spec..

-Improved Arcane Missiles 5/5

-Arcane Concentration 5/5

-Improved Arcane Explossion 5/5

-Evocation 1/1

-Improved Counterspell 2/2

-Arcane Meditation 3/5

-Presence of Mind 1/1

-Arcane Mind 4/4

-Arcane Instability 3/3

-Arcane Meditation 4/5

-Arcane Power 1/1

Dette er det beste specet du kan bruke for å grinde med til du er lvl 60...

Skrevet
Er sinnsyk hypp på Pyroblast da :/ burde jeg droppe det da?

6118514[/snapback]

Selv liker jeg Arcane/Fire best, så hvis du har lyst på fire så anbefaler jeg deg å kjøre arcane helt til du har evocation, imp counterspell, imp arcane exp. og Presence of Mind. Så kan du gå fire. Med Presence Of Mind eier det hvis du kombinerer med fire.

Skrevet
Er sinnsyk hypp på Pyroblast da :/ burde jeg droppe det da?

6118514[/snapback]

Selv liker jeg Arcane/Fire best, så hvis du har lyst på fire så anbefaler jeg deg å kjøre arcane helt til du har evocation, imp counterspell, imp arcane exp. og Presence of Mind. Så kan du gå fire. Med Presence Of Mind eier det hvis du kombinerer med fire.

6119063[/snapback]

drop presence of mind, det er ikke det beste skillet for å levle opp, samme med imp counterspell, kjør heller mer fire.

Skrevet (endret)

Kjør frost grinding fra level 40 og oppover til 60.

Der kan du samle fler mobs en med arcane/fire.

Det er bullshit at Arcane er best. Tro meg, jeg har prøvd alt. Og frost grinding går fortest så fort du har teken på det.

Endret av jhj
Skrevet

Siden du mest sannsynlig ikke vil ha tilgang på så mye +dmg-gear når du raider, anbefaler jeg at du speccer fire/arcane istedet for f.eks frost/arcane, da fire har mer "base" damage. Fire gir deg meget bra burst damage, og litt mer utfordring i instances.

Firespells bruker mer mana, men det burde ikke være et problem for en vandrende vannmaskin.

Jeg synes også frost blir en litt treg easy-mode, og at fire byr på høyere crits og mer utfordring. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...