Gå til innhold

Innkjøp av gamermus


Anbefalte innlegg

Heizann ;)

 

Har fådd gjort meg en avtale med Klikka bZerk, Får laget en spesial musematte mot at jeg kjøpte noe stuff til 170kr :w00t: Så er det bare at denne trenger optiskmus :tease: Ja jeg har faktisk bare en vanlig rullekulemus! :blush:

 

Så her skal det kjøpes en gamermus, Jeg så på denne

Diamondback'en. Er det noe å satse på? Takker for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, har hørt at den musa skal være utrolig bra.

 

*"Moal"- Ser du har 17, innlegg og skriver på dialekt :!: ser for meg en fjortis da*

Og hvorfor tråløse-muser IKKE er noe for gamere sier jo seg selv,

Batteriskifte :no: Hakker noen ganger, Stygg box som ligger på baksiden av kabinettet, noen ganger dårlig mottak :roll: , Nei. Her skal det kjøpes skikkelig! ;)

 

BTW: HAPPY 17.MAI! :fun:

Endret av ..SupRnova..
Lenke til kommentar
å koffer e trådølst crap førr gamere?

6118573[/snapback]

 

 

kan si jeg var missfornøyd med trådløs, mest pga strømmen. mistes lettere i gulvet.

fordeler, lettere med ledning hvis en er mye on the go.

6118651[/snapback]

 

Vel her er motargumenter:

 

Greit, den sluker strøm, men det følger med to oppladbare lithium-batterier, så det er ikke no problem. Mistes lettere i gulvet? Har da mistet mange mus med tråd i gulvet også. Har foreløpig ikke mistet mim G7 i gulvet. Lettere med ledning on the go? What? Du tar med en leding og mus istedet for musa inkl ledning. Fordeler med G7: Du slipper det helvetes ledning-crappet som henger seg fast i ting når du spiller, musa "går" ikke av seg selv pga drag i ledningen. Forøvrig så er det utrolig rask responstid på G7, tror ikke du hadde merket forskjellen på den og G5. Fantastisk spill-mus med 2000 dpi, fin form, glir veldig lett på underlaget.

Lenke til kommentar
Jepp, har hørt at den musa skal være utrolig bra.

 

*"Moal"- Ser du har 17, innlegg og skriver på dialekt :!:  ser for meg en fjortis da*

Og hvorfor tråløse-muser IKKE er noe for gamere sier jo seg selv,

Batteriskifte :no: Hakker noen ganger, Stygg box som ligger på baksiden av kabinettet, noen ganger dårlig mottak :roll: , Nei. Her skal det kjøpes skikkelig! ;)

 

BTW: HAPPY 17.MAI! :fun:

6119181[/snapback]

 

du glemte å quote og jeg kan godt skrive på bokmål hvis det er det du måtte ønske.

 

Jeg har ingen problemer med batteriskifte, har egen lader til MX1000 min. Og jeg har heller ikke en stygg boks som ligger på baksiden av kabinettet.

 

Dårlig mottak, sitter du i kjellern med musa og pc'en i 3 etasjen?

Trådløs er best tbh...

 

BTW: Ha en riktig god 17 mai :)

Lenke til kommentar

Har prøvd G5 og likte den meget godt:

 

+: rask responstid, fin form, kabel som"ligger orntlig på bordet", bra gli på musematta, ser pen ut :)

 

- Mangler den ene knappen som mx510/518 har. den som tilbake knapp, eks når man surfer på nette kan man bare trykke på den i stede for"tilbake" i nettleseren.

 

Ellers så er jo Logitech mx518 også en veldig fin mus, men den begynner å bli litt gammel.

 

Et annet alernativ er Razer coperhead! :)

Lenke til kommentar

Kort fortalt : De fleste velger enten Logitech eller Razer. Det er VELDIG vanskelig å få en som liker Razer til å like logitech og visa versa. Grunnen til dette er at om du liker musen eller ikke er individuelt.

 

Pluss med Razer : Den er liten, responsiv, lav på vekt.

Minus med Razer : Den er FOR liten, den er så lett at den er vinglete og jeg får ikke samme kontrollen som jeg får med f.eks MX510/518

 

Logitech

 

Pluss : Ligger godt i handen. Responsiv, middels vekt.

Minus : Noen synes den er for stor, for tung og at den ikke har nok respons.

 

Selv foretrekker jeg Logitech sin serie, mye grunnet at jeg ikke får nok kontroll over razer'n, enten så er den så responsiv at jeg ikke treffer noe som helst, eller så blir den for treg. Jeg bruker håndleddet mye når jeg spiller.

 

Jeg kan se fordelen med razern hvis du bruker fingrene og trenger ekstremt høy sens over ett lite område. Men for meg som spiller med mid sens og "drar" håndleddet etter bordet, så blir razern for lav. (jeg subber bakhanda neddi bordet og mister mye fart og kontroll)

 

Der er stort sett det jeg synes er forskjell på Razer og Logitech. Velg det du synes er best. Blir vanskelig å fortelle deg at Razer eller Logitech er best, det spørs hvordan du liker at musen skal være. Liker du den stor, formstøpt medium tung med god kontroll. Eller skal den være lav, så lett som mulig og muligens noe mindre kontroll men raskere bevegelse ?

Lenke til kommentar

G5 har samme "layout" som MX518? Uansett, har både Diamondback og 518 her, og jeg synes at 518 er en del bedre å bruke, merker ikke mye forskjell på dem når det gjelder selve det å spille. Går nok for det samme hva du tar, men prøv og sjekk hva som passer hånda di. Bruker icemat btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...