Gå til innhold

databutikken. com og itbutikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

databutikken synes jeg er ålreit og det er vel ikke uten grunn at de har blitt kåret til månedens billigste webshop alle disse gangene.

 

Når du bestiller burde du sjekke leveringsmulighetene på den varen (grønn tommel, blå tommel osv.) De som ikke har grønn akn ta litt tid.

 

Jeg har bestilt skjermkort derifra for et par uker siden. sendte bstilling på fredag i 23 tiden, fikk pakken mandag. Bestilte kjøler derifra på onsdag eller torsdag, fikk den i dag.

 

En ting du kan merke deg er at de er kjappe på å sende varer ut, men pengene tilbake for retur av varer. Det tar sin TID

Lenke til kommentar

Hvis service er viktig for deg... IKKE kjøp hos Komplett! I tilfelle du får feil produkt vil det ta ca 3-4 uker fra du sender pakken til du får ny i retur. Meget surt hvis du har bestillt en vital komponent :sad:

Har bare gode erfaringer med ITButikken og Databutikken. De sender raskt (hvis de har produktet på lager) og er meget billige. Svarer raskt på mail, som regel max en dag, og har opplevd at det tar bare noen timer før et svar kommer :grin:

Lenke til kommentar

Angående IT butikkken så så jeg en meget stygg sak på news for 2-3 mnd sida. Tror det var på no.it.maskinvare.diverse - hvis du synes obi_ones sak med datorbutikken var ille, så var denne saken forferdelig. ITButikken trua med å sverte email leverandøren hans(!), påstod beløpet var provoserende(altså hvorfor bry seg om et så lite beløp), nekta for at han var gått inn på itbutikken.no og ikke itbutikken.dk osv - saken var at kjøper krevde at itbutikken skulle betale portoen på 150kr(IT butikken hadde selv sagt hvor og hvordan han skulle sende varen) som han måtte ut med da han skulle returnere en vare(som hadde en mangel eller noe). Juridisk sett var saken kjempesimpel(mye klarere enn obi_one's).

 

Kjøper la ut emailene som hadde gått fram og tilbake ut på vennesla.net og han hadde skrevet en hyggelig mail på starten, fikk et ufyselig svar tilbake og ting balla på seg.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-08 19:17, Baltazar skrev:

databutikken synes jeg er ålreit og det er vel ikke uten grunn at de har blitt kåret til månedens billigste webshop alle disse gangene.


Når du bestiller burde du sjekke leveringsmulighetene på den varen (grønn tommel, blå tommel osv.) De som ikke har grønn akn ta litt tid.


Jeg har bestilt skjermkort derifra for et par uker siden. sendte bstilling på fredag i 23 tiden, fikk pakken mandag. Bestilte kjøler derifra på onsdag eller torsdag, fikk den i dag.


En ting du kan merke deg er at de er kjappe på å sende varer ut, men pengene tilbake for retur av varer. Det tar sin TID



 

komplett har bare brae erfaringer,men så har en komplett butikk ganske nærme aldri bestilt på nettet.

itbutikken er brae bestilte en vare fikk den tre dager senere

Lenke til kommentar

Jeg har gode erfaringer med itButikken.no

Husk å føre en saklig diskusjon og ta gjerne telefoner for å følge opp mail og eventuelle opplysninger du kan komme med.

Fyren på supporten virker hyggelig (og det at de har egen support for norge er jo ok)og fikk løst min sak etter litt frem og tilbake. Tok litt tid, men kan jo forstå at de ikke kan dele ut gryn heller da. Litt opplysninger må jo sjekkes ut og slikt. Uansett tapte ikke noe annet en portoen og det var mindre enn hva det ville ha kostet å få noe nytt.

Om det er noe du lurer på så kan du spørre de enkelte butikkene FØR du bestiller slik at du ikke får noen overraskelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...