Gå til innhold

Noen som har sett New Super Mario Bros i hylla?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er spillene noe billigere der? Eller er det bare at du får de tidligere?

6193236[/snapback]

 

Jeg betalte litt over 300 kr for mitt spill inkl frakt. Vil tippe at det vil koste mere her i Norge, når det lanseres i slutten av juni. Jeg kjøpte først og fremst fordi jeg ikke orker/klarer å vente 1 måned til på dette fantastiske spillet :D

Lenke til kommentar

noen flere enn meg som har testa det spillet der du skal blåse på mic'en for å få yoshi opp forbi de shyguys'a eller hva de heter ? jeg har litt problemer med det, vet ikke om det er min DS Lite som har problemer med mic'en eller om spillet er bugga, men det skjer nesten ingenting når jeg blåser ihvertfall.

Lenke til kommentar
da tror jeg jeg bruker videogamesplus heretter. siden det ser ut som det går raskere enn å bestille fra ebay / hong kong.. jeg har enda ikke fått mitt.

6188976[/snapback]

Videogameplus.ca er veldig bra. Bestilt flere 360 og DS spill derifra. Tar ca. 3-4 dager og du slipper toll. :thumbup:

6189386[/snapback]

 

Hvorfor slipper du toll? Sender de det som gave?

Lenke til kommentar

Nå har jeg runna New Super Mario Bros., men uten å ha vært innom World 3 og World 7. Så jeg lurte på om det er noen andre som heller ikke har vært innom disse brettene. Virker som om man åpner opp noen "nye ting" når man har runna spillet en gang. Fikk stjerne etter savegamet mitt og mulighet til å skifte bakgrunn osv.

 

Må bare si at det er en fantastisk bra spill, og jeg kommer til å spille det masse fremover....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Nå har jeg runna New Super Mario Bros., men uten å ha vært innom World 3 og World 7.

 

Løsningen i spoiler, sånn at de som vil finne det ut selv kan gjøre det. :p

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Du må ta bossen på World 2 og 6 som Micro Mario (blå sopp), da går du inn en liten vei så du kommer til World 3 og 7.
Lenke til kommentar
Nå har jeg runna New Super Mario Bros., men uten å ha vært innom World 3 og World 7.

 

Løsningen i spoiler, sånn at de som vil finne det ut selv kan gjøre det. :p

 

6230800[/snapback]

 

Da skal jeg prøve "det" ;) Har du funnet noen skjulte ting? easter eggs? snarveier osv som det var i de gamle versjonene?

Lenke til kommentar

En liten rettelse. Det er ikke World 3 og 7, men World 4 og 7 det er snakk om :) Har nå endelig klart å få tilgang til disse brettene :D Litt snodig at man har gjort det på denne måten synes jeg. Det gjør jo spillet kortere å fullføre. Man fullfører spillet på 1 dag hvis man spiller mye. Men det er jo bare så ufattelig moro å se igjen "gamle kjente" :D Kommer til å spille det om og om igjen :D

Lenke til kommentar

Litt snodig at man har gjort hva på hvilken måte? Kanskje det bare skyldes at jeg ikke er helt våken ennå, men jeg forstod ikke helt hva du mente her.

Er enig i at spillet er relativt kort. Det tar ikke så altfor lang tid å bare løpe gjennom spillet og ta siste boss. Skal man derimot finne alle brettene, alle alternative utganger og samle alle stjernemyntene, så får da spillet noe mer levetid. Det tok meg vel ei ukes tid med mer eller mindre regelmessig spilling før jeg fikk tre stjerner bak saven og hadde funnet alt. Og jeg hadde det like morsomt hele tiden mens jeg spilte. Det ga meg egentlig ikke en like god opplevelse som Super Mario Bros. 3 og Super Mario World gjorde, men det er likevel et meget bra spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...