Gå til innhold

Diablo 2, er det noe vits å begynne igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gidder ikke å opprette en ny tråd, så jeg spør her:

Har noen her problemer med å joine/hoste en server? Noen ganger går det, og andre ganger ikke. Det er virkelig frustrerende.

6364877[/snapback]

 

Serverne er veldig dårlig for tiden ja. Blizzard satser vel på wow :roll:

Lenke til kommentar

Det er alltid vits å begynne igjen :p

 

 

Serverne er veldig dårlig for tiden ja. Blizzard satser vel på wow  :roll: 
De burde tenkt på de stakkarene som spiller Diablo II, ikke bare på WoW.

 

Av en merkelig grunn klarer jeg å joine/hoste normal og nightmare game, men ikke hell :no: Jeg blir så lei meg :cry:

Lenke til kommentar

Problemet med "Failed to join game" er at folk har funnet ut at ved å bruke en merc-glitch (noe som gjør mercenaryen din uberkraftig) så kan de skape lag i spillet som desynker den fra blizzard sin server. Dette gjør at de kan dupe.

 

Needless to say, dette er blitt oppdaget av fler og fler, og dette igjen, skaper det lagget, som gjør at vi vanlige spillere ikke lengre kan spille uten lag.

 

Jeg mailet Blizz om dette, og fikk beskjed om at de jobber med saken.

 

En annen ting, dersom noen har lyst til å bli med i en trivelig "klan", så kan dere sjekke ut "Knights of Honor" www.clankoh.org for mer info. Ladderen blir KANSKJE resatt i september, og da planlegger vi å være nok folk til flere team som skal forsøke å klatre ladder :-)

 

KoH-Shamron og KoH-Shamron er D2-kontoene mine.

Lenke til kommentar

Off topic, men jeg tenkte jeg skulle starte med d2 igjen, og så har jeg ikke CDene (men har cd keyene, skreiv de ned). Så jeg lasta ned en loader til den siste patchen, og kan logge inn på bnet. problemet er at spillet fryser når jeg prøver å gå inn med en char. "Please Wait" dialogen kommer opp, og så stopper alt, og jeg må alt+tab og lukke spillet. Dette skjer hver gang. Noen ideer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Som rgnrkx sa, så blir Hellgate: london noe ala Diablo 3. Lagd av gutta som lagde Diablo, og kan spilles på ca samme måte. Forskjellig verden og historie da.

6410237[/snapback]

 

blir forhåpentligvis minst like morsomt som D2 var :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...