Martindani Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg som mage hadde ikke så veldig bra gear, og jeg tok det meste untatt en imba shadowpriest eller warlock. Bruk de spellsene dere har, i pvp får du bruk for de fleste av dem. Og hvis du ikke klarer å ta noe annet enn warrior så l2p
Morgh Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Mulig det, men det var mages jeg snakket om nå.Og ja, det er feigt. Men hvis du ikke greier å slå paladins uten å sheepe-drikke så,værsegod. newb. 6113140[/snapback] Bruke bubble i duel er feigt. 6113180[/snapback] lol det er jo ikke feigt det da... det er et av triksa til pala. da må de jo faenma få låv til å bruke det... samme som at priest ikke skulle få låv til å bruke shieldet sitt og mage ikke skulle fått brukt Pyroblast og POM 6113199[/snapback] Det er poenget mitt, learn2read hele posten. Hvis en class spell kan få deg ut av combat så du kan drikke/ete så er det ikke feigt av den grunn. 6114145[/snapback] jeg quota bare det du sa.. og det du sa var teit...
Coaxmetal Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det gikk jo forsåvidt klart fram (for de fleste av oss anyways) at han var ironisk..
chokke Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 så hvisjeg har forstått, og lest mellom linjene kan ikke paladins vinne uten skjoldet sitt?
Empire of the Sub Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Jeg tar jo andre klasser, men kun NÅR JEG HAR 0 COOLDOWN PÅ SPELLS. Det er UMULIG å ta en Warlock uten Ice barrier/ice block cold snap PoM osv. Samme med de fleste andre klassene. En hunter/warlock/shadowpriest/druid eier nesten alle klassene 100%. Selvom de har en hel masse cooldowns.
Coaxmetal Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 så hvisjeg har forstått, og lest mellom linjene kan ikke paladins vinne uten skjoldet sitt? 6114781[/snapback] Nei. Det er overhodet ikke det det handler om. Det er kun en merknad om at hvis sheep/drikke vann er feigt er også pallies sitt skjold det. Og sånn kan man holde på helt til man står igjen med rank1 spells osv. Men la nå ikke denne avsporinga jacke threaden..
Martindani Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg tar jo andre klasser, men kun NÅR JEG HAR 0 COOLDOWN PÅ SPELLS.Det er UMULIG å ta en Warlock uten Ice barrier/ice block cold snap PoM osv. Samme med de fleste andre klassene. En hunter/warlock/shadowpriest/druid eier nesten alle klassene 100%. Selvom de har en hel masse cooldowns. 6114800[/snapback] ok?
World Of Warcraft Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 . Der sheeper jeg han og drikker (husk mana blir ikke regenerrert mens han er i sheep, kun hp, og i og med at han allerede har heala seg opp er ikke det noe problem). Da har han skjoldet på cd og det blir straks litt lettere. 6113057[/snapback] Bare tragiske mage's som drikker i duell. 6113109[/snapback] Like ille some hunters vs. rogue duell med flare og trap. 6113131[/snapback] Whahahaha! skal ikke hunters bruke traps i duell? hva skal de gjøre da? gå melee? lol
John Keats Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 (endret) Jeg tar jo andre klasser, men kun NÅR JEG HAR 0 COOLDOWN PÅ SPELLS.Det er UMULIG å ta en Warlock uten Ice barrier/ice block cold snap PoM osv. Samme med de fleste andre klassene. En hunter/warlock/shadowpriest/druid eier nesten alle klassene 100%. Selvom de har en hel masse cooldowns. tar druids dritlett med warrioren... 5x sunder så de ikke har armor i bearform, pummel når de healer.. Endret 16. mai 2006 av Smeagoldfish
Coaxmetal Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg tar jo andre klasser, men kun NÅR JEG HAR 0 COOLDOWN PÅ SPELLS.Det er UMULIG å ta en Warlock uten Ice barrier/ice block cold snap PoM osv. Samme med de fleste andre klassene. En hunter/warlock/shadowpriest/druid eier nesten alle klassene 100%. Selvom de har en hel masse cooldowns. tar druids dritlett med warrioren... 5x sunder så de ikke har armor i bearform, pummel når de healer.. 6115188[/snapback] 5 sunders er jo 2500 armor.. en vanlig druid har jo fortsatt 7500 igjen, for å ikke snakke om roots + starfire, kiting i travel, bash + ht, warstomp + regrowth etc.
Der Kommissar Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Whahahaha!skal ikke hunters bruke traps i duell? hva skal de gjøre da? gå melee? lol 6114929[/snapback] Klart de skall. Om man har engineering lager man en frost reflector, så står de der i sin egen trap
Lacim Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 You gain Arcane Power You gain Unstable Power You gain Presence of Mind Your pyroblast crits <random player> for 5000. Respec onetrickpony og bank alt og alle
Empire of the Sub Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 You gain Arcane PowerYou gain Unstable Power You gain Presence of Mind Your pyroblast crits <random player> for 5000. Respec onetrickpony og bank alt og alle 6116095[/snapback] OK. Jeg gir faen i reallife kun fordi jeg vil at figuren min skal balansere seg med andre klassser. En mage uten trinkets er en glasspistol. En mage med trinkets er en glasskanon. Enkelt forklart. det er fakta. Mage suger uten epics.
Coaxmetal Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 You gain Arcane PowerYou gain Unstable Power You gain Presence of Mind Your pyroblast crits <random player> for 5000. Respec onetrickpony og bank alt og alle 6116095[/snapback] Den funker jo ikke etter neste patch...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå