Gå til innhold

Noen med LG mobiltelefon erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som har erfaring med LG telefoner? Har hørt at menyene på disse telefonene suger. Vurderer sterkt å kjøpe min første LG.

Endret av FranzLiszt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Gamle" LG-telefoner har litt snodig menysystem. Nyere LG-telefoner er som alle andre, ligner en del på Samsung. Fine telefoner, god byggekvalitet, bra menysystem og ikke minst lav pris. Hvilken modell er det du tenker å kjøpe?

-snubbel

Skrevet
"Gamle" LG-telefoner har litt snodig menysystem. Nyere LG-telefoner er som alle andre, ligner en del på Samsung. Fine telefoner, god byggekvalitet, bra menysystem og ikke minst lav pris. Hvilken modell er det du tenker å kjøpe?

-snubbel

6111305[/snapback]

Sjokolade modellen (KG800), noe av de lekkreste jeg har sett av mobiltelefoner så lenge jeg har levd. Hihihi

lg-kg800-combo.jpg

Skrevet

Har testet modellen du snakker om, og ble positivt overrasket. Det er riktignok ikke Nokia, så hvis du er av den typen som synes alt annet enn Nokia og Volvo V70 er noe piss, så burde du holde deg unna ;-)

-snubbel

Skrevet
Har testet modellen du snakker om, og ble positivt overrasket. Det er riktignok ikke Nokia, så hvis du er av den typen som synes alt annet enn Nokia og Volvo V70 er noe piss, så burde du holde deg unna ;-)

-snubbel

6111441[/snapback]

Åhh, er den liten som den fremstilles da? Nei, er av den typen som skal ha en liten telefon som passer i lommen, sende sms, og ringe med. Ikke noe sikkelig fancy Nokia N-modell for meg.

Skrevet

Njaah, den virket litt større i virkeligheten enn på bildene - men ikke mye. Ligger godt i hånden og man får absolutt følelse av kvalitet. Jeg vil uansett anbefale at du går innom en butikk (når den kommer i butikkene) og titter litt på den før du evt kjøper. Er for dumt å måtte returnere hvis du ikke blir fornøyd :-)

-snubbel

Skrevet (endret)

Skaffet meg denne "sjokolade" telefonen idag, og må si at den bare er helt råååååååå og passer til mitt bruk. Hvis du er ute etter utseende, er denne telefonen for deg. Meny systemet er faktisk ganske lik SE og Samsung, som "snubbel" opplyste. Dette er en Razr killer! :yes:

Endret av FranzLiszt
Skrevet (endret)

skaffet meg selv en en lg mobil igår, den langt eldre G7050 :!: synes den er stillig eg, er fornøyd.

gratulerer med sjokolade mobilen, sett på den i butikken og den ser veldig eksklusiv ut, hva med å komme med en liten mini test? :)

Endret av 3000
Skrevet
skaffet meg selv en en lg mobil igår, den langt eldre G7050  :!: synes den er stillig eg, er fornøyd.

gratulerer med sjokolade mobilen, sett på den i butikken og den ser veldig eksklusiv ut, hva med å komme med en liten mini test? :)

6118520[/snapback]

Skal nok komme med en liten mini test så fremt ingen andre gjør det før meg. Må bare utforske den litt mer. :) Kan foreløpig si at den er behagelig å bruke, og veldig slank og lett uten slark...et sikkelig smykke med ripefri materiale og trykkfølsom navigasjonsskjerm. SMS-varseltonen er for lav, går nesten ikke an å høre den og heller ikke justere på lyden. Ellers er lydkvaliteten for ringetoner og mp3 topp.

To be continued

• 3 uker senere...
Skrevet
Skal nok komme med en liten mini test så fremt ingen andre gjør det før meg. Må bare utforske den litt mer. :) Kan foreløpig si at den er behagelig å bruke, og veldig slank og lett uten slark...et sikkelig smykke med ripefri materiale og trykkfølsom navigasjonsskjerm. SMS-varseltonen er for lav, går nesten ikke an å høre den og heller ikke justere på lyden. Ellers er lydkvaliteten for ringetoner og mp3 topp.

To be continued

6118620[/snapback]

Hvordan er den å skrive sms på? Har du noen andre telefoner å sammenligne med er det topp om du forteller oss hvor mye dårligere eller bedre de enkelte er i forhold til LG'en.

Har LG G7050 selv, og vurderer sterkt å bytte til KG800 i løpet av sommeren. Dro på Elkjøp for å pelle litt på den, men da de ikke hadde noen demoer fikk jeg ikke trykket på annet enn "piltastene" under skjermen. Fikk lov å kikke på en ny, uten å ta den ut av plasten :roll:

Skrevet

Heisann har en kammerat som har hatt k750 og 6280 og nå har han KG800 og han sier at det er en helt nydelig telefon. Merker ikke at den ligger i lomma:) høres helt nydelig ut...

• 1 måned senere...
Skrevet

fikk meg en LG KG800 idag, og er kjempe fornøyd!

Er den første mobilen jeg har hatt som det er realtones/mp3 spiller på og som har kamera!

Den gamle min (nokia 3100, som jeg har hadde siden 2004), var jeg kjempe fornøyd med, men den ble desverre vaska for noen uker siden og døde :(

Siden jeg er helt avhengig av musikk var det jo på tide med ny mob uansett da, men hadde tenkt til å ønske meg en ny en til jul...Men men, det ble da en Chocolate på meg da :)

Er stor fornøyd! Var litt uvant med de touch tastene, men ble fort vant med dem.

Var noen (vel, fant bare 1 før jeg bytta) oversetting feil, så jeg valgte å ha den på engelsk isteden, noe som funker fint for meg :) Var enkelt å skrive sms med den, men er litt dumt at man ikke får stor bokstav etter punktum automatisk, men det er egentlig bare en liten bagatell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...