Aroaro Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Autosave når du skal ut på internett. Deretter trykker du esc. Når du skal spille igjen loader du bare den siste autosaven. Har prøvd dette i ett par dag nå uten at spillet krakker Prøv noen ganger...
tom waits for alice Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Antar at du mener Quicksave. Autosave er det spillet gjør når du hviler eller går gjennom dører. Ja det er en god ide. Da er du sikret selv om det allikevel skulle kræsje også. Å trykke Esc ser normalt ut til å fungere greit, men jeg skal prøve ut dette tipset. "Problemet" er at jeg har vent meg av med å skifte til andre programmer mens jeg er inne i spillet, nettopp på grunn av kræsjene, så det er ikke ofte jeg gjør det lenger. Takk! Geir
Aroaro Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Skrevet 16. mai 2006 Antar at du mener Quicksave. Autosave er det spillet gjør når du hviler eller går gjennom dører. Ja det er en god ide. Da er du sikret selv om det allikevel skulle kræsje også. Å trykke Esc ser normalt ut til å fungere greit, men jeg skal prøve ut dette tipset. "Problemet" er at jeg har vent meg av med å skifte til andre programmer mens jeg er inne i spillet, nettopp på grunn av kræsjene, så det er ikke ofte jeg gjør det lenger. Takk! Geir 6112724[/snapback] Ja...trykk på f5, så esc, deretter gå ut på internett, deretter loade siste save...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå