Gå til innhold

Pris på objektiver og annet tilbehør i Barcelona


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal til Barcelona til høsten. Har i denne sammenheng to spørsmål.

 

Hvis noen har kunnskap om prisnivå sammenlignet med Norge så er jeg takknemlig for det og også evt. butikker som kan anbefales.

 

Det andre spørsmålet går på aktuelle steder som er aktuelle å fotografere. Tenker da mest på arkitektur, men hvis noen har andre innspill tar jeg selvsagt mot det også. Vanlig gatefotografering blir det uansett og vi skal også på Nou Camp - da trenger jeg vel både vidvinkelen (som jeg har-Sigma 10-20) og Canon Ef 500mm f/4 L (som jeg absolutt ikke har og heller aldri kommer til å få)! :D

 

På forhånd - takk for innspill!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var i Barcelona, og prisene sånn overall ligger sånn nogenlunde med norkse prise, men ølen er sykt biliig! Uansett.. Barcelona har noe av den feteste arkitekturen i hele europa! Mitt beste råd er å kjøpe en turistbok i en bok butikk og lese litt, fordi jeg husker ikke halvparten av navnene på stedene vi var innom. Men lamslående arkitektur og en vakker by får avtrykkerfingeren til å gå amok! Turen dit er min beste hittill i livet mitt, gled deg :)

 

PS. Prøv å få leid noen sykler èn av dagene, da får du med deg mye mer enn hvis du hopper på metro'n.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...