Gå til innhold

TES: Beste våpen i Oblivion?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke våper syntes dere er best i Oblivion, og hvor skaffes de?

6109982[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

umbra utvilsomt, finnes i vindeasel sørover på veien vest for imperial city

ta med spoilervarsel neste gang!

Lenke til kommentar
jeg har Umbra og glass longsword med 31pts fire dmg 1sec :)

6110313[/snapback]

umbraen er havy armor....ikke sant?

6110324[/snapback]

 

ehh... Umbra er ett sverd :S går disse under armor også :/

6110450[/snapback]

 

Ja men jeg var jo nettopp der jo...fant ikke noe våpen jeg....

Lenke til kommentar

Goldbrand gjør mer damage i alt enn Umbra. Jeg bruker begge. Umbra har "soul capure" egenskap og derfor bruker jeg den til å "lade" Goldbrand.

 

Hvis du også har "Azuras Star", en soul gem som kan brukes omigjen vil du klare deg bra.

Lenke til kommentar
Ta med spoileradvarsel neste gang!

6109989[/snapback]

 

Hvilke våpen synes dere er best i Oblivion, og hvor skaffes de?

6109982[/snapback]

 

Overskriften til trådstarter er vel rimelig beskrivende, og posten hans er fullstendig fri spoilere. Hvorfor mener du at han bør bruke spoileradvarsel? :ermm:

Lenke til kommentar
Ta med spoileradvarsel neste gang!

6109989[/snapback]

Overskriften til trådstarter er vel rimelig beskrivende, og posten hans er fullstendig fri spoilere. Hvorfor mener du at han bør bruke spoileradvarsel? :ermm:

6111598[/snapback]

Fordi han i posten sin spør om hvor man finner disse våpnene. En ting er en diskusjon om hva som er beste våpenet, slik overskriften sier, men hvor man finner det er en spoiler. Siden han spør om akkurat det i posten, ber han altså om spoilere. Og i en tråd som ber om spoilere hadde en spoileradvarsel vært på sin plass.

 

I tillegg skader deg ikke om folk som svarer bruker skjul-tags, nå som de er lagt til i redigeringsvinduet er ikke det noen stor jobb.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Ta med spoileradvarsel neste gang!

6109989[/snapback]

Overskriften til trådstarter er vel rimelig beskrivende, og posten hans er fullstendig fri spoilere. Hvorfor mener du at han bør bruke spoileradvarsel? :ermm:

6111598[/snapback]

Fordi han i posten sin spør om hvor man finner disse våpnene. En ting er en diskusjon om hva som er beste våpenet, slik overskriften sier, men hvor man finner det er en spoiler. Siden han spør om akkurat det i posten, ber han altså om spoilere. Og i en tråd som ber om spoilere hadde en spoileradvarsel vært på sin plass.

 

I tillegg skader deg ikke om folk som svarer bruker skjul-tags, nå som de er lagt til i redigeringsvinduet er ikke det noen stor jobb.

 

6112702[/snapback]

det var min tanke óg...

ang. bue:

NB! Dark-brotherhood-spoiler!

 

kom deg noen ranker oppover i dark Brotherhood. Inne i basen er det en øglefyr som ikke liker deg på begynnelsen, men rett før du får oppdrag om og drepe han selger han deg masse bra ting. en bue med 10 i fire og 10 i frost dmg, +/- 10 i atk..

 

Lenke til kommentar

 

6112702[/snapback]

det var min tanke óg...

ang. bue:

NB! Dark-brotherhood-spoiler!

 

kom deg noen ranker oppover i dark Brotherhood. Inne i basen er det en øglefyr som ikke liker deg på begynnelsen, men rett før du får oppdrag om og drepe han selger han deg masse bra ting. en bue med 10 i fire og 10 i frost dmg, +/- 10 i atk..

 

6114539[/snapback]

 

 

Kahjiit mener du vel

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...