Gå til innhold

Fordeling av warrior-loot?


Anbefalte innlegg

Crusader > 15 agil for tanking gear imo..

6113753[/snapback]

 

Helt feil...+15 agility gir deg økt dodge og crit sjanse konstant. Crusader proccer 1-3 ganger i en kamp og gir marginalt økt dmg og ørliten heal.

6113874[/snapback]

 

Men hvis jeg ikke tar helt feil så gjør mer strength at du blocker mer damage med skjoldet ditt. Så Crusader vil jeg si er bedre for tanking.

6114451[/snapback]

 

HVIS Crusader er proccet når du blokker, så gir det ca. 5! ekstra damage blokkert.

 

+15 agi er best for tanking.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Block hjelper mot crushing blows. Blocker du slaget, er det 100% at det ikke er crushing. Altså er 1% shieldblock omtrent 1% mindre crushing blows, om du hadde tatt imot kun crushing blows.

6114546[/snapback]

 

Har aldri spilt warrior så ikke helt skjønt poenget med block.. men altså uder armoren på skjold står det block xxx. f.eks block 40 på draconian deflector.

 

(jfr. http://www.thottbot.com/?i=18989).

 

Betyr det at for hver gang man blokker, blokker man 40 skade? Altså man blir egentlig slått for 200(etter damage mitigation), men det blir 160 hvis det blir blokka?

 

Og når det står equip: increases the block value of your shield by 40, kunne de like gjerne ha skrevet block 70 øverst?

 

Hva er en vanlig blokkprosent hos en mt i bwl f.eks? Og er det noen attributter som øker block?(som f.eks agi som øker crit og armor) elelr kun equip: increases your chance yo block attacks with shield by 1%?

6114676[/snapback]

 

Ja du blocker det som står på skjoldet, + block fra strenght +block fra gear. Hvor mye block% som er vanlig hos en MT vet jeg ikke. Tipper 30% eller noe :hmm:

Defense øker blocksjansen.

Lenke til kommentar

MT regel er kun bra hvis dere har en fryktelig aktiv MT. Jeg mener at det er bedre å gjøre might FFA, men å oppfordre warriors til å vise noe skjønn når det kommer til MT. Tvang er aldri den beste måten, og det er utrolig mange warriors som har fryktelig lyst på å få noen oppgraderinger av gear.

Lenke til kommentar
Blocked attack kan ikke critte eller være crushing.

 

Slik som det er sagt, MT bør få tank-lootet først, rett og slett for å øke effektiviteten til guildet på best mulig måte

6116147[/snapback]

 

Sant som du sier, men om det er et relativt nytt guild kan folk bli litt frustert over å signe på raids uten å kunne få loot. I allefall de første runsa. Litt til alle er nok best synes jeg i og med at ikke full might er et must for å tanke bra i MC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...