Badenymfen Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hjelp! Noe er i veien med dataen min.. den har skrudd seg av og begynt å pipe høyt og stygt, må holde inne av-knappen lenge før den slutter. Første gang var i november, da leverte jeg den inn til butikken, men de fant ikke noe gale. Nå skjedde det igjen i begynnelsen av mai, men etter et par dager gav det seg.. så begynte det igjen, og nå skjer det ganske ofte... Svart skjerm og det piper høyt når eg skrur den på.. har leitet litt rundt og lurer på om det kan være cpu-kjøleren? men eg vet ikke helt hva det e.. Noen som vet hva eg kan gjøre? er en HP pavillon laptop, 1 år gammel....
Bandaloginzih Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Hei! Høres veldig ut som at CPU kjølinga di ikke fungerer korrekt, derfor sier BIOS ifra med et høylydt pip om at kjøleren ikke virker for å unngå at prosessoren din skal smelte! Prøv å rense kjøleribbe og vifte, eventuelt kjøp deg ny kjøler! Mvh LangZ ^_^
Badenymfen Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 Hvordan gjør jeg dette? Ingen dreven databruker... Er dette noe som burde gå på garantien?
Disippel i lære Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 en enkel måte å renske cpu-kjøler viss du har ein slik "vanlig" kjøler er å skru av vifta fra kjøleribbene, også ta vekk støvet. Men la vær å ta vekk Kjøleribbene, bare skru av vifta.
pizzafordi Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 hvis det fungerer og viser seg å være varme, kjøp en coolpad, evt psdata.no har en til rimelig pris bruk prisguide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå