Gå til innhold

spm angående factions

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

ska kjøpe factions i morra....følger det med en cdkey jeg kan lage en ny account til?

slik at jeg kan lage en ny account som er i EU realmen...

takk for svar på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, du får en ny cd key slik at du kan spille i EU (har lest at du er låst i Amerika) Men da er ikke de to accountene dine slått sammen slik at du kan reise mellom kontinentene. Jeg foreslår at du sender en mail til ANet og ber dem gi deg en ny mulighet til å bytte tilbake til EU siden du er låst der. De har gitt mange den muligheten siden de valgte et dumt tall med byttinger. Da kan du sammenslå de to brukerne dine slik at du kan spille med vanlig GW karakter i Factions og omvendt.

Skrevet

greit..men har tenkt til å lage en ny char uansett...så dat starter jeg på EU realmen igjen...

¨men når jeg lager meg en ny account,...kan jeg dra til gamle Kryta da å med den nye charactern?

Skrevet (endret)

jeg sendte mail og spurte om de kunne gi meg en mulighet til å bytte tilbake..håper jeg får svar da..det tar ca en dag å få svar eller med en gang?

Endret av Northcity
Skrevet

hvordan legger jeg kontoene sammen da? har ikke prøvd noe særli men hadde våre grett og vite før enn jeg gjør noe

Skrevet

Ved login-vinduet har du en option som heter "Create Account or Add Access Key" - der kan du velge "Add the Access Key to an existing Guild Wars account."

Så må du fylle inn epost/passord - så kan du fylle inn key'en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...