Northcity Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hei! ska kjøpe factions i morra....følger det med en cdkey jeg kan lage en ny account til? slik at jeg kan lage en ny account som er i EU realmen... takk for svar på forhånd
Morfiril Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Joda, du får en ny cd key slik at du kan spille i EU (har lest at du er låst i Amerika) Men da er ikke de to accountene dine slått sammen slik at du kan reise mellom kontinentene. Jeg foreslår at du sender en mail til ANet og ber dem gi deg en ny mulighet til å bytte tilbake til EU siden du er låst der. De har gitt mange den muligheten siden de valgte et dumt tall med byttinger. Da kan du sammenslå de to brukerne dine slik at du kan spille med vanlig GW karakter i Factions og omvendt.
Neppe Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Kjøpte meg factions i går (Collectors edition) Fikk laga ny account, å spiller på EU serverene
Northcity Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 greit..men har tenkt til å lage en ny char uansett...så dat starter jeg på EU realmen igjen... ¨men når jeg lager meg en ny account,...kan jeg dra til gamle Kryta da å med den nye charactern?
misterpogo Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 om du slår saman kontoane so, og gjer som Morfiril har sagt (kontakte Anet)
Northcity Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 email til Anet? noen som har den slik at jeg kan kontakte dem ?
misterpogo Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 (endret) Anet finne den nok der Endret 15. mai 2006 av misterpogo
Northcity Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 (endret) jeg sendte mail og spurte om de kunne gi meg en mulighet til å bytte tilbake..håper jeg får svar da..det tar ca en dag å få svar eller med en gang? Endret 15. mai 2006 av Northcity
misterpogo Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 kjem sikkert ann på kor masse dei he å gjer.. who knows
Northcity Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Skrevet 15. mai 2006 fikk bare svar om at de har satt ned til kun 4 valgmuligheter igjen da..det var det lissom. sendte en mail til...ser ann.
xin2k Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 hvordan legger jeg kontoene sammen da? har ikke prøvd noe særli men hadde våre grett og vite før enn jeg gjør noe
adawen Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Ved login-vinduet har du en option som heter "Create Account or Add Access Key" - der kan du velge "Add the Access Key to an existing Guild Wars account." Så må du fylle inn epost/passord - så kan du fylle inn key'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå