Gå til innhold

Trenger tips til et FPS-spill


Anbefalte innlegg

JEg er på utkikk etter et FPS-spill. Her er noen kriterier:

 

1:God fysikk og realisme

2.God grafikk

3.Singelplayer

4.Handlingen må skje nyere tid eller fremtiden, men vil helst slippe romvesner og ekle monstre.

5.Det skal ikke være et taktisk spill, bare masse action

 

Jeg kunne godt spilt farcry, men sluttet da monstrenen dukket opp.

 

spill jeg har spilt: FEAR og farcry.

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt klart Half Life 2, sinnsykt digg fysikk i spillet. Kul action og kule våpen. Er kanskje litt ekle "monstre" der, men det er egentlig helt greit. Last ned demo gjennom Steam. :)

 

Gå på steampowered.com også trykker du get Steam now. Så finner du det på My games etter du har lastet ned Stam. ;)

Lenke til kommentar
Ja, har prøvd riddick hos en kompis, men likte det ikke. soldier of fortune har vel dårlig grafikk og fysikk?

6103334[/snapback]

 

Grafikken er god nok til att det er så gammelt..... pluss at de er veldi morsomt når du bruker hagla og skyter armene og beina av folk :thumbup: hoho

Lenke til kommentar
Er stor forskjell på Half Life 2 og FEAR ja, FEAR har masse skvette-scener. Mens Half Life 2 har lange "skrekk"-sekvenser f.eks kirkegården.  ;)

6103183[/snapback]

Jeg syns nå stemningen i FEAR er værre enn den i HL2 jeg da, når du går rundt i konstant visshet om at det er en psyko kannibal og en SKUMMEL liten jente løs. :p

Endret av Sir Eatsalot
Lenke til kommentar
Er stor forskjell på Half Life 2 og FEAR ja, FEAR har masse skvette-scener. Mens Half Life 2 har lange "skrekk"-sekvenser f.eks kirkegården.  ;)

6103183[/snapback]

Jeg syns nå stemningen i FEAR er værre enn den i HL2 jeg da, når du går rundt i konstant visshet om at det er en psyko kannibal og en SKUMMEL liten jente løs. :p

6103581[/snapback]

 

Ja, hu jenta titta innom titt og ofte.

var ekkelt å løpe rundt og vite at hun plutselig kunne stå rett foran deg.

Lenke til kommentar
Fear og HL2 er ikkje skummelt i det hele, det er lyden som skremme dere! bare ta av lyden vist dere ikkje like skumle lyder

 

er ikkje særlig god i HL2 men kom over halveis og syns ikkje det var skummelt  :hmm:

6103614[/snapback]

 

Skrur du av lyden tar du bort halve opplevelsen. blir ikke noe morro å spille da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...