Crashy Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har gjort et quest for fighters guild der jeg skulle hente 5 ectoplasm til en dame, sånn at noen soldater kunne få en jobb. Jeg tok fast travel inn til byen men da jeg kom inn begynte jeg og miste liv. Jeg mister bare liv når jeg er ute i gatene, men ikke inne i hus. Jeg kan heller ikke ta fast travel til andre steder.
tom waits for alice Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 (endret) Du har nok blitt bitt av en vampyr. Les tråden under og finn ut om det er noe du kan tenke deg å være, og hvis ikke løper du rett i kirken og ber ved alteret. Det forutsetter at det ikke er gått mer enn tre dager siden du ble bitt, da virker ikke bønn eller vanlige medisiner lenger, da må du eventuelt følge oppskriften "Kur mot vampyrisme" i samme tråden. En liten vampyr guide *Spoiler* Edit: Du kan sjekke om du har noen sykdommer i menyen: Klikk på Magic (mellom inventory og kartet) og deretter på Active-menyen (helt til høyre), så vil eventuelle negative egenskaper være listet på toppen. Det er et godt tegn på at det kan være på tide å ta medisinen din eller løpe i kirken. Merk at det bare er vampyrisme som (etter tre dager) blir permanent, de andre kan kan du alltid få kurert i kirken. Geir Endret 14. mai 2006 av tom waits for alice
Rostad Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Det ser ut at du har blitt vampyr Var det i 2 timer men så ble jeg lei så fant jeg kuren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå