Gå til innhold

Minne på W800i, hvordan dobble?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

på k700i var det vel noen som fikk det til.. var det ikke det? Det var noe om at minnekortet var partisjonert til en standard partisjon, og en backup. Dersom du ikke var veldig redd for at telefonen din skulle bli ødelagt i nærmeste fremtid, kunne du ta med minnekortet inn i en kortleser på pc'n din, formatere den, og slette backup partisjonen. Da ville du få 512x2 = 1GB.

 

 

Men om det funker ovelrater jeg til deg å prøve :p

 

 

//Sweet

Lenke til kommentar
på k700i var det vel noen som fikk det til.. var det ikke det? Det var noe om at minnekortet var partisjonert til en standard partisjon, og en backup. Dersom du ikke var veldig redd for at telefonen din skulle bli ødelagt i nærmeste fremtid, kunne du ta med minnekortet inn i en kortleser på pc'n din, formatere den, og slette backup partisjonen. Da ville du få 512x2 = 1GB.

 

 

Men om det funker ovelrater jeg til deg å prøve :p

 

 

//Sweet

6099786[/snapback]

Nå har det seg sånn da at k700i ikke har minnekort..!

Lenke til kommentar
på k700i var det vel noen som fikk det til.. var det ikke det? Det var noe om at minnekortet var partisjonert til en standard partisjon, og en backup. Dersom du ikke var veldig redd for at telefonen din skulle bli ødelagt i nærmeste fremtid, kunne du ta med minnekortet inn i en kortleser på pc'n din, formatere den, og slette backup partisjonen. Da ville du få 512x2 = 1GB.

 

 

Men om det funker ovelrater jeg til deg å prøve :p

 

 

//Sweet

6099786[/snapback]

Nå har det seg sånn da at k700i ikke har minnekort..!

6100199[/snapback]

Han mener sikkert K750i som var vel den modellen som dette ble testet ut på...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...