Gå til innhold

Hjelp til valg av laptop..


Myr

Anbefalte innlegg

Hei..

Tenkte ej skulle kjøpe meg ny laptop,men har ikke så veldig god greie vilken merke osv som er å satse på..

Skal bruke pcn mest til; Internett,film/musikk og spill..

Vekt og batterikapasitet spiller ikke noen rolle da eg barre skal bytte ut den stasjonere pcen:)

Har et budsjett på ca 12-14k.

Takker for alle svar/innlegg:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja,såg bra ut :D

Har ikke bestilt en enda,men..

Trudde Acer var det som var " grymt" innen bærbart.. men har merket at dei koster litt mere en dei som er listet over.. Er de mest for merket eller er det et bra merke?

Er det noen som har en av dei som er liket til over? Lurer på om dere har vet om noen ulemper så gjør at eg kanskje velger en annen:)

Og igjenn..takker for svar :thumbup:

Endret av Mafuck
Lenke til kommentar

lurer på en ting til..Når det kommer lit OC av cpu og skjermkort på bærbare..lar dette seg gjøre? synest å huske dell har sperre i biosen så du ikke får stille noe på cpu.. ikke de eg har tenkt å fikle med de på den eg kjøper til å begynne med altso men:P

Lenke til kommentar

Har funnet ut at eg går for en Dell Inspiron 9400..

T2400 (1,83GHz)

1024 DDR

100G 5,400rmp SATA

7800 GO

 

Kommer på et par hundre kroner mere en asus sin.men velger dell pga skjermkortet og hardisken er litt bedre ytelse på:)

Noen som meiner eg gjør en tabbe der?:p feel free to tell me:P

Lenke til kommentar
Ja,såg bra ut :D

Har ikke bestilt en enda,men..

Trudde Acer var det som var " grymt" innen bærbart.. men har merket at dei koster litt mere en dei som er listet over.. Er de mest for merket eller er det et bra merke?

Er det noen som har en av dei som er liket til over? Lurer på om dere har vet om noen ulemper så gjør at eg kanskje velger en annen:)

Og igjenn..takker for svar :thumbup:

6124055[/snapback]

 

Vil nå ikke si at det er Acer som er "grymt". Større dritt skal du lete lenge etter. Dårlig byggekvalitet, elendig recovery system. Også en del problemer med de. Hvis du skal ha med laptopen en del ville jeg IKKE valgt Dell Inspiron 9400. Den er stor og tung. Altså ingen skolemaskin. Skal du ha den til å kunne ta den med ofte, er ASUS A6Ja et utmerket valg. Bra grafikkort, 1GB RAM, core duo, samt en god skjerm.

Lenke til kommentar

Er ferdig me skole :tease:

så å drive å drasse rundt på den blir barre når eg skal bort til feks venner eller noe å linke eller lignande..

Men om eg ikke tar feil nå så skal vell den dell pcen ha litt bedre ytelse?

Men må si at asusen ser en del bedre ut da,men de er i grunna de inni som tell så :p

Endret av Mafuck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...