Gå til innhold

Firmware update til 6280?


Anbefalte innlegg

Er ikke så veldig inn i mobilverden, men fikk beskjed om å joine club nokia når jeg spurte i en butikk om det hadde kommet noen oppdateringer til Nokia 6280. Har problemer med mp3-avspillling og ordliste. Når jeg spiller musikk restarter den spontant titt og ofte, og når jeg skriver inn nye ord nekter den å lagre disse. Noen som vet om hvor/hvordan jeg får tak i og legger inn en software update om dette da finnes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke så veldig inn i mobilverden, men fikk beskjed om å joine club nokia når jeg spurte i en butikk om det hadde kommet noen oppdateringer til Nokia 6280. Har problemer med mp3-avspillling og ordliste. Når jeg spiller musikk restarter den spontant titt og ofte, og når jeg skriver inn nye ord nekter den å lagre disse. Noen som vet om hvor/hvordan jeg får tak i og legger inn en software update om dette da finnes?

6088728[/snapback]

 

Jeg har akkurat samme problem. Leverte mobilen inn til sjekk og oppdatering og fikk den tilbake etter nesten 2 uker uten at det hjalp. Har levert den inn igjen og kommer til å levere den inn 3. gang også dersom det ikke hjelper. Etter 3 ganger kan butikken du kjøpte mobilen i reklamere til Nokia. Jeg kommer til å kjempe til jeg får en mobil som fungerer som den skal!

Etter å ha lest en del rundt omkring på nettet har jeg skjønt at dette er en veldig vanlig feil på 6280. Kan ikke begripe at Nokia ikke bruker flere ressurser på beta-testing, det er jo helt håpløst at det er forbrukerne som må gjøre denne jobben! Det er helt sikkert at den neste mobilen min blir Sony Ericsson, skal aldri mere være ufrivillig, ulønnet beta-tester for Nokia.

Lenke til kommentar

Kan bekrefte at jeg har samme problemet med min Nokia 6280, mp3 avspillingen stopper og man kommer til "hovedskjermen".

 

Dårlig av Nokia å ikke teste firmwaren bedre. Personlig syntes jeg de burde la oss oppgradere firmware selv siden kabel følger med alle telefoner og de har såpass buggy firmware på den.

 

*Levere inn til service og bruke gammel mobil imens* <-- stort irritasjonsmoment

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har de samme problemene... I tillegg har jeg en BMW 2005 modell med innebygd bluetooth telefonforberedelse. Den virker første gang jeg kobler opp min 6280, men etter å stoppet bilen og startet igjen krasjer hele driten... Har prøvd med 6230i og med den funker det helt konge hele tiden. Er det ikke mulig å laste ned firmware og oppgradere selv da? Må kanskje teste forskjellige for å finne den som funker best til mitt formål.

Lenke til kommentar

Eg opplever eit liknande problem med min Nokia 6280. Viss eg har sendt ein SMS til ei kontaktgruppe som er ganske stor (20+ kontaktar), så vil for det første sendinga ikkje bli ferdig, oppe til venstre, ved sida av batterinivået står den papirhaldaren med pil som går opp, men den har berre hengt seg opp, pila står i ro, i staden for å bevege seg (vanskeleg å forklare). I tillegg får eg då ein melding om at meldinga ikkje kunne bli sendt, og eg får beskjed om å sjekke meldingsdetaljar, eller kva det heitte. Viss eg då går inn på "Valg" på meldingen seier ikkje "Meldingsdetaljer" så mykje, men trykkjer du derimot på "Bruk detalj" på same menyen, vert skjermen svart i eit til to sekund, og telefonen går tilbake til hovudmenyen. Det verkar altså som om han har restarta seg.

 

Andre som har same problem som dette og/eller veit om ein måte å fikse dette på utan firmwareoppgradering. Eg eg ikkje så veldig lysten på å sende inne telefonen og måtte klare meg utan han i kanskje to veker.

Endret av fz50
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jeg har aldri hatt noen som helst problemer med min.. Jeg knuste displayet i September 06, da sendte jeg den inn og fikk det byttet.. Og da tror jeg de oppgraderte firmwaren min også.. Jeg har iallefall version 05.92. Den funker som bare det :) Helt stabilt :) Eneste den er litt treig å slå på, men det tror jeg skyldes at jeg har nærmere 4000 meldinger lagra på den, siden den ikke var treig før..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...