Gå til innhold

Surfe på internett med Media Center?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg tenker på og skaffe meg Windows media center, men før jeg gjør dette er det noen ting det hadde vært greit og vite:

 

- Kan jeg surfe fritt på internett?

- Er systemet som er nevt under bra nok til og kjøre media center?

- Kan jeg installere oppå windows xp home

 

 

Intel Pentium 4 2,40GHz clocked to 2,81GHz

Geforce 6600 256MB DDR

512MB DDRRAM

1x 160 GB HD

1x 40 GB HD

 

 

takker for alle svar :thumbup:

Endret av snooozy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takker for svar, da blir det nok media center.

 

Jeg er ikke så interessert i andre programmer, på grunn av at jeg vil utnytte xbox'en min litt til :dribble: , og da har jeg forstått det sånn at for og gjøre dette er det greit med media center.

 

Jeg har lastet ned media connect og dette fungerer ypperlig, bortsett fra at jeg ikke får sett filmene som ligger på dataen. og dette er litt irriterende :hrm: .

Lenke til kommentar

Det er vel ikke bare Media Center som kan brukes mot XBox.

MediaPortal's roots lie in the XBox Media Center (XBMC) project which goal was to build a media center application for the Microsoft XBox gaming console. The founder of XBMC, Erwin Beckers (also know as Frodo) concluded early in the XMBC project that there were notable limitations to the xbox platform, mainly that it is unable to support TV cards. XBox Platform limitations like these would ultimately hinder the vision of a feature rich media center application.

 

For å se filmer trenger man riktig codec. Det gjelder også for Media Center, codec følger ikke med.

GSpot kan være til hjelp. http://www.headbands.com/gspot/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...