Gå til innhold

Parkour. Noen som driver med det her?


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som vet hvoran man lærer seg å falle da? er drittredd for å ødelegge ryggen..

legge vekten forover å rulle fremover.. høres greit ut i teorien, men gidder ikke hoppe ut fra hustaket å rpøve...

6152452[/snapback]

 

Du må jo selvfølgelig begynne i det små.. Kan ikke lære deg å rulle om du hopper fra noe.. lær deg teknikken med å stå oppreist, "knekk sammen"(som i landing) og prøv deg frem på ruller,i sakte kino..?

 

Registrer deg her og spør de som driver på med det:

 

-Parkour.no

Lenke til kommentar
Synes også parkour ser sinnsykt fett ut, men tror ikke det er greia for meg som er stor og tung.. :p

Filmen Banlieue 13/Borough 13 er bare überfet. :D

6152933[/snapback]

 

jeg veide 95 kg før.

 

Nå veier jeg 78.

 

Fordi jeg kutta ned på godis, brus og trente mer.

 

Så, om man gir litt, så får man.

Lenke til kommentar

Parkour må være noe av det feteste som fins. Har alltid hatt lyst til å prøve det, men det blir bare litt hopping over gjerder når jeg er ute og trener.

Får ikke helt til det med å rulle da, gjør så vondt i ryggen. Sikkert fordi jeg gjør det feil.

Lenke til kommentar
Parkour må være noe av det feteste som fins. Har alltid hatt lyst til å prøve det, men det blir bare litt hopping over gjerder når jeg er ute og trener.

Får ikke helt til det med å rulle da, gjør så vondt i ryggen. Sikkert fordi jeg gjør det feil.

6163462[/snapback]

 

Jeg lærte det av ju jitsu treninga jeg gikk på en gang i tida.

Er nok så enkelt, og om jeg skulle falle i fart kommer det som oftest naturlig for meg å ta en liten rulle.

 

Fant en litt morsom og lærerik film til rulle her:

http://equinox.silentwhisper.net/~chew/Tea...Tutorial_v4.mov

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...