Gå til innhold

Final Fantasy XI (spørsmål)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe (=

jo WoW ble litt ensformig etter snart 2 års aktiv spilling..

BTW.. Icewind om du ser dette! Zalek her! presten fra Serenity :)) lenge siden sist nå :)

Skrevet (endret)

Yay ! Enda flere norske på serveren XD

Begynner å bli en ganske god gjeng nå ja.

Edit : gi en lyd når dere er inne, så skaffer jeg linkpearl til dere.

Endret av [muffin]
Skrevet

Tailwhip kaller jeg meg der inne.. bare å skive til meg :) driver fremdeles å prøver å bli vandt til FF.. litt mer tungvint enn WoW.. men men.. går seg til :)

Skrevet (endret)

Tror jeg benytter meg av den worldpassen der jeg og. Satt å tenkte på å installere og spille litt.. har ikke spillt på ett år. Er lite å finne på en søndags-kveld :wee:

Edit: Zalek :!: Skal du begynne å spille FFXI? seeya ingame isåfall :)

Endret av Icywiz
Skrevet

Hmm.. fant ut jeg må kjøpe FFXI på nytt pga cd-keyene har "gått ut på dato".

Mulig at jeg trenger et nytt worldpass om noen dager. :ermm:

Skrevet

Jepp. Men det er faktisk billigere å kjøpe et nytt spill siden dette inkluderer første måned gratis og neste måned halv pris. Prisen ligger som regel under 100 spenn for spillet på DVD eller CD.

Skrevet
Jepp. Men det er faktisk billigere å kjøpe et nytt spill siden dette inkluderer første måned gratis og neste måned halv pris. Prisen ligger som regel under 100 spenn for spillet på DVD eller CD.

6588543[/snapback]

Fant ut det :)

Spillet ble sendt i går, og skal være her innen 2-4 dager.

Hadde vært fint om noen ga meg et worldpass om et par dager, sånn jeg er klar straks spillet ligger i postkassa ;)

Skrevet

Kan fikse worldpass jeg, men vær forberedt på at oppdateringene kan ta noe tid første gangen, så mulig du ikke får spille så mye første dagen^^

Mulig jeg legger ut WP i morgen eller noe, de er gyldig i en uke, så det skulle holde.

Skrevet (endret)
Hva heter du på FF Ice?

6604910[/snapback]

To be decided :)

Får spillet om 2-4 dager. Kan kontakte deg ingame straks jeg er der ;)

Endret av Icywiz
Skrevet
Kan fikse worldpass jeg, men vær forberedt på at oppdateringene kan ta noe tid første gangen, så mulig du ikke får spille så mye første dagen^^

Mulig jeg legger ut WP i morgen eller noe, de er gyldig i en uke, så det skulle holde.

6603862[/snapback]

Ja, med alle 3 exp. packs nærmer spillet seg nå 10 GB med alle oppdateringer :w00t:

Skrevet
Ja, med alle 3 exp. packs nærmer spillet seg nå 10 GB med alle oppdateringer  :w00t:

6607076[/snapback]

Hehe.. Begynner med 2 exp. packs så kjøper jeg den siste etterhvert. Får vel spillet før helga og da skal jeg ut på by'n uansett, så det kan stå å oppdatere imens :)

Skrevet

Jepp. Bare husk at det først er en "liten" update for selve play online. Etter det kommer det en større update for FF XI når du velger "Play". Det er den sistnevnte som tar lengst tid. Blir mye fyll i denne sommervarmen ja :)

Skrevet (endret)

Har fått spillet nå, så hvis noen kunne gitt meg et worldpass så snart som mulig, hadde det vært ypperlig :)

Edit: Til Titan vel å merke ;)

Endret av Icywiz
Skrevet

Her har du et Worldpass til Titan, 5 bruk, varer en uke fra nå :

6432062097

Husk å velge Titan når de spør etter server.

Send en /tell når du kommer inn, så skaffer jeg en linkpearl til det norske linkshell'et.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...