alftore Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 når jeg logget på warlocken min i dag så manglet jeg plutselig Nemesis Boots. Jeg har ikke spillt warlocken min på en stund. Har kikket i banken, backpack osv men de er ikke å finne noe sted. Jeg har ikke selgt eller ødelagt de, hvorfor skulle jeg? Ganske surt å miste 8/8 set bonus Opprettet en GM ticket og fikk standard macroen på at det ikke finnes noe bevis på at jeg har verdt i besittelse av en slik item. Sukk, andre gang dette skjer nå. Første gang fikk jeg tilbake støvlene etter å ha mast et par ganger. Måtte betale 6g pluss at enchanten var vekk. Andre som har opplevd det samme? Snakket med et par i guildet og det virket some det er blitt et problem. En hunter manglet leggene + noe mer, fikk de tilbake men seff uten zg enchant.
Marsan Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Du har blitt utsatt for noe som heter drunken gaming. Man tar til seg alkohol (ofte i store megder) foran datamskinen når man gaimer wow. Dette fører til slepphendte hender som ofte drar items ut i farlig farvann og destroyer de. Annen virkning av drunken gaming er at du ikke husker det katastrofale som skjedde kvelden før. Den siste fasen av drunken gaming er i edru tilstand der man sier : "zooomg.. ze items iz gone!!!?!1"
PcT Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Deler du acc passet ditt med noen andre?, kan hende noen liker å "spøke" med deg.
alftore Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Deler du acc passet ditt med noen andre?, kan hende noen liker å "spøke" med deg. 6081243[/snapback] Nope. Jeg er 100% sikker på at jeg ikke har slettet de. Du får en dialog når du prøver å slette en item.
alftore Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Sjekket mail nå. Blizzard innrømmer å ha slettet noen items ved en feil under siste vedlikehold. Fikk støvlene tilbake men uten enchant seff.
Nikkor Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Har skjedd med GM'en i guilden min 3 ganger, han har måttet ZG enchantet tinga sine 3x ganger nå.
Solidsturla Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg mista onyxia scale cloak, sendte ticket. Men siden jeg ikke viste datoen jeg mista den får jeg den ikke tilbake, heldigvis var en bare til neffy.... /golfclap
qu3st Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Mistet arcanist bindings, men gadd ikke ta meg bryet med å lage ticket siden jeg skulle slutte uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå