peace2 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 kritikk til Siden min ? Målet med denne siden var å lage enkel side , som er lett lese / lettere å hente info fra .. hva synes dere? (design)
Steinmann Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Ahh, bedre enn det meste som har poppa opp her de siste dagene! Cons(my thing): * Litt liten tekst i header, kommer for lite frem * h5 er uten tvil mindre enn brødteksten! * Noe skult link? Hvordan er hover? * Serif font i brødtekst er somregel ikke så bra * Du vil få problemer med at tekstbredden blir for stor * hvordan er line-space'n din? * Skyggene avsluttes noe rart neders Pro: * Likte header * Vet ikke om det greiene helt øverst på bildet er ifra nettleseren din, men om ikke var det litt kult * Fin meny, selv om det røde er mer fremtredende enn det blå og fokus blir feil (noe vi snakket litt om i kafeen) * Alt i alt rimelig pent. men lettere å se med noe skikkelig testdata Tørr ikke vise koden altså
peace2 Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Ahh, bedre enn det meste som har poppa opp her de siste dagene!Cons(my thing): * Litt liten tekst i header, kommer for lite frem * h5 er uten tvil mindre enn brødteksten! * Noe skult link? Hvordan er hover? * Serif font i brødtekst er somregel ikke så bra * Du vil få problemer med at tekstbredden blir for stor * hvordan er line-space'n din? * Skyggene avsluttes noe rart neders Pro: * Likte header * Vet ikke om det greiene helt øverst på bildet er ifra nettleseren din, men om ikke var det litt kult * Fin meny, selv om det røde er mer fremtredende enn det blå og fokus blir feil (noe vi snakket litt om i kafeen) * Alt i alt rimelig pent. men lettere å se med noe skikkelig testdata Tørr ikke vise koden altså 6073630[/snapback] Takk for kritikk det var bra at du sa litt om positive og negative sider , skal prøve å rette opp feil / stygge saker imorgen hvis jeg rekker. * h5 er uten tvil mindre enn brødteksten! h5 har ikke jeg formatert ennå.. * Noe skult link? Hvordan er hover? det er bilda som er dårlig , men linken er understreket med dashed border , i hover skiftes fargen med et lysere , borderen blir borte . * Skyggene avsluttes noe rart neders ja veit , det er noe med koden,håper jeg for fikse det snart , hoved bg ligger på body , mens avslutnings bg (nederste delen) ligger under der wrapper avsluttes.
Steinmann Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hover bør aldri bli mindre synlig Så den bør derfor helle bli mørkere. Bare sån av prinsipp.
Runar Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Prøv å bytt ut så den aktive menyen blir rød, og resten er blått
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hvordan får jeg til slik som i menyen din?
peace2 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Hover bør aldri bli mindre synlig Så den bør derfor helle bli mørkere.Bare sån av prinsipp. 6073918[/snapback] Det har ikke noe å si så lenge man veit at det er en link da
peace2 Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 men lurer på hvilken farge passer best for de områdene der det er rødt på menyen?
Lakrisbåt Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Nokså kjedelig men det var en veldig ryddig og oversiktlig side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå