Hårek Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Det er *.dot filer. Hos meg (Office 2000) ligger de på C:\Program Files\Microsoft Office\Templates\1033
kjeklulf Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Programfiler\Microsoft Office\Templates\1044 1044 er for norsk versjon. Har du en annen språkversjon vil det være et annet tall.
kjeklulf Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hva mener du med "får dem opp i Word"? At du kan åpne dem og redigere dem eller at du skal opprette nye dokumenter basert på dem?
B4stian Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Hva mener du med "får dem opp i Word"? At du kan åpne dem og redigere dem eller at du skal opprette nye dokumenter basert på dem? 6072966[/snapback] Jepp!
B4stian Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Les spørsmålet en gang til er du snill. 6073006[/snapback] Ah... beklager... mener sånn at jeg kan åpne en mal i word så jeg kan jobbe utifra den...
kjeklulf Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg er fortsatt ikke 100 % sikker på hva du mener men antar at du prøver å si at du ønsker å opprette et nytt dokument basert på en av malene som følger med Word. Det gjøres enten ved å bla deg frem til malene i Utforsker som vist tidligere og dobbeltklikke på en av malene, eller ved å klikke Fil -> Ny... når du er inne i Word. Litt avhengig av hvilken versjon du har vil du i det siste tilfellet enten få frem en dialogboks som viser malene eller du får frem oppgaveruten hvor du kan velge Maler på min datamaskin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå