Gå til innhold

Problemer med Vaelastrasz. Alle healers får BA.


Anbefalte innlegg

Vi har virkelig problemer med Vaelastrasz for tiden, og guilden blir mer og mer utålmodige/lei av BWL. Hvert eneste try ender med at 100% av BA'ene blir delt ut til healere (bortsett fra tankene) og vi dør sakte men sikkert, jeg skjønner bare ikke at dette er random? Det virker altfor... Ja, rart. Dette har skjedd 5 ganger på rad. Er vi bare sinnsykt uheldige? Håper noen kan hjelpe oss før alt bare går i dass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har virkelig problemer med Vaelastrasz for tiden, og guilden blir mer og mer utålmodige/lei av BWL. Hvert eneste try ender med at 100% av BA'ene blir delt ut til healere (bortsett fra tankene) og vi dør sakte men sikkert, jeg skjønner bare ikke at dette er random? Det virker altfor... Ja, rart. Dette har skjedd 5 ganger på rad. Er vi bare sinnsykt uheldige? Håper noen kan hjelpe oss før alt bare går i dass.

6071515[/snapback]

 

Etter ca 12 forsøk har vi fortsatt bare tatt han ned én gang, så ikke gi opp. Det ER en vanskelig boss, og tar litt tid å innarbeide det som trengs for å ta han.

Lenke til kommentar
Vi har virkelig problemer med Vaelastrasz for tiden, og guilden blir mer og mer utålmodige/lei av BWL. Hvert eneste try ender med at 100% av BA'ene blir delt ut til healere (bortsett fra tankene) og vi dør sakte men sikkert, jeg skjønner bare ikke at dette er random? Det virker altfor... Ja, rart. Dette har skjedd 5 ganger på rad. Er vi bare sinnsykt uheldige? Håper noen kan hjelpe oss før alt bare går i dass.

6071515[/snapback]

 

Etter ca 12 forsøk har vi fortsatt bare tatt han ned én gang, så ikke gi opp. Det ER en vanskelig boss, og tar litt tid å innarbeide det som trengs for å ta han.

6071657[/snapback]

 

 

Det er en LETT boss når man har tatt han noen ganger:P tarn på 1try nå vær gang. men i starten er han ikke lett

Lenke til kommentar
Vi har virkelig problemer med Vaelastrasz for tiden, og guilden blir mer og mer utålmodige/lei av BWL. Hvert eneste try ender med at 100% av BA'ene blir delt ut til healere (bortsett fra tankene) og vi dør sakte men sikkert, jeg skjønner bare ikke at dette er random? Det virker altfor... Ja, rart. Dette har skjedd 5 ganger på rad. Er vi bare sinnsykt uheldige? Håper noen kan hjelpe oss før alt bare går i dass.

6071515[/snapback]

 

healere får ALLE BA? Da er det noe som er galt. BA fungerer slik: Random mana user, random mana user, den med høyest aggro(Altså tank) og dette går om igjen. Så hvis det BARE er healers som får BA er det kansje fordi de tar aggroen?

Lenke til kommentar
Det skulle ikke være vanskelig å ta den bossen egentlig. Selv synes jeg det er den letteste, etter første boss. Hele BWL er lett med folk som vet hva de gjør :p

6072977[/snapback]

 

:nei:

 

Typisk kjekkas kommentar. On-topic: Imo er Razorgore, Vaelstraz de store barrierene i BWL.

Lenke til kommentar
Det skulle ikke være vanskelig å ta den bossen egentlig. Selv synes jeg det er den letteste, etter første boss. Hele BWL er lett med folk som vet hva de gjør :p

6072977[/snapback]

Tja, doh... :roll:

 

Vael er vel den bossen de fleste guildene sliter/slet en del med før de endelig kom seg videre. Alt går vel egentlig greit i BWL når Vael er nede, bortsett fra en del wiping på Nefarian, evt. om man er veldig uheldig med breaths på Chromaggus.

Lenke til kommentar
Det skulle ikke være vanskelig å ta den bossen egentlig. Selv synes jeg det er den letteste, etter første boss. Hele BWL er lett med folk som vet hva de gjør :p

6072977[/snapback]

Har du noensinne vært med på å wipe igjenom en raid instance? Det er ikke like lett å cleare BWL første gang som når du gjør det med folk som har fult AQ40 gear og har farma BwL i månedsvis ;)

Lenke til kommentar

Det største problemet med Vael er vel for tankene å holde aggro, samt holde seg i live (krever jo også litt flaks med tanke på hvem som får BA selvsagt). Når det sitter er det bare om å gjøre å få han ned fortest mulig. Sliter man med å gjøre nok dps er det ganske så umulig å få han ned

 

Når man først kommer seg forbi Vael går det raskt nok å komme seg opp til Chromaggus.

Endret av Azagrath
Lenke til kommentar
Det skulle ikke være vanskelig å ta den bossen egentlig. Selv synes jeg det er den letteste, etter første boss. Hele BWL er lett med folk som vet hva de gjør :p

6072977[/snapback]

Har du noensinne vært med på å wipe igjenom en raid instance? Det er ikke like lett å cleare BWL første gang som når du gjør det med folk som har fult AQ40 gear og har farma BwL i månedsvis ;)

6073391[/snapback]

 

Har wipa før ja. Tror vi wipa en gang på Chromaggus, fordi ikke alle skjønnte hva vi skulle gjøre.

Lenke til kommentar
Det skulle ikke være vanskelig å ta den bossen egentlig. Selv synes jeg det er den letteste, etter første boss. Hele BWL er lett med folk som vet hva de gjør :p

6072977[/snapback]

Har du noensinne vært med på å wipe igjenom en raid instance? Det er ikke like lett å cleare BWL første gang som når du gjør det med folk som har fult AQ40 gear og har farma BwL i månedsvis ;)

6073391[/snapback]

 

Har wipa før ja. Tror vi wipa en gang på Chromaggus, fordi ikke alle skjønnte hva vi skulle gjøre.

6074101[/snapback]

Der understreket du vel egentlig bare poenget mitt.

Det jeg mener er at du aldri har prøvd en instance med 39 andre som ikke har gjort det selv.

Lenke til kommentar

var med andre gangen guildet tok razgore, whipa en gang, og tok han uten problemer andre gangen, dog, hadde ikke så mye å tenke på skulle bare ned i ett hjørne og heale gruppa mi under første fase. vi kommer oss ikke forbi vael, får han så jævelig ikke ned =( sliter litt med tankswitch, får kjenne halen hans en gang i blandt =\ gleder meg til vi tar han "lett"

Lenke til kommentar
Det skulle ikke være vanskelig å ta den bossen egentlig. Selv synes jeg det er den letteste, etter første boss. Hele BWL er lett med folk som vet hva de gjør :p

6072977[/snapback]

Har du noensinne vært med på å wipe igjenom en raid instance? Det er ikke like lett å cleare BWL første gang som når du gjør det med folk som har fult AQ40 gear og har farma BwL i månedsvis ;)

6073391[/snapback]

 

 

i aq har vi whipe så sykt.. på huhuh hadde vi 35g i repar cost vær dag.. samme på twin før di tok de

Endret av wailer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...