Løve Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Hei Har noe software fra Sony Ericsson til mobilen på pcen som IKKE lar seg fjerne. Jeg fjerna det først fra Legg til/fjern programmer, men installeren var mongo og fjerna det ikke skikkelig og ødela ting. Jeg har fjerna filene som var igjen i mappa, fjerna det i registret og alle andre filer etter programmet, men det henger fortsatt igjen i Legg til/fjern programmer menyen. Jeg har prøvd å fjerne det herfra med masse tredjepartsprogrammer, men ingen har klart det... skjønner ikke hvordan SE kan lage et så hemma program.
mandela Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 (endret) har du testet crapcleaner? har funket hver gang hos meg, men det skal sies at jeg aldri har hatt et hemma SE program installert, derimot hemma nokia programvare :!: Endret 9. mai 2006 av modellmakt
zjulik Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Prøv JV16 Power Tools (sig). Fire steder du kan jobbe i: 1. Registry Clean 2. Installed Programs (eller noe slikt, har det ikke foran meg) 3. Registry Find (søk etter og slett) 4. Software Manager - finner du det der, høyreklikk, Custom Uninstall.
p@ge Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 denne virker for de fleste avinnstalleringer, Emco MoveOnBoot: http://www.emco.is/moveonboot/features.html lykke til
Løve Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 JV16 og et registersøk fikk endelig tatt knekken på den demonen. Takk for all hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå