Moff Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 jeg digger slike spill men har kommet over en del sugne i sjangeren.. Hvor bra er Dreamfall ? Har hørt både positivt og negativt
Vrugdush Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Positivt: Genial historie, veldig bra grafikk, Negativt: Snikesekvensene (heldigvis ikke så mange av de som er irriterende), "Kampene" i spillet er heller ikke ekstremt bra, og noen puzzles er litt for enkle imo. Jeg anbefaler spillet, men du burde spille Den Lengste Reisen først, hvis du ikke har spillt det før (Et av de beste adventurespillene ever imo)
Moff Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Jeg anbefaler spillet, men du burde spille Den Lengste Reisen først, hvis du ikke har spillt det før (Et av de beste adventurespillene ever imo) 6090825[/snapback] Jau ^^ har spillt det ! "Lever" dreamfall opp til det ? Dreamfall er noe alle det siste Broken Sword spillet ikkesant ?? Man kan dø og slikt ? øker spenninga
Kripos Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 jeg digger slike spill men har kommet over en del sugne i sjangeren.. Hvor bra er Dreamfall ? Har hørt både positivt og negativt 6069719[/snapback] last det ned hvis du er usikker
Moff Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 akkurat ja for og dermed kjøpe det? finnes det en demo ? Funcom har ingen ....
Handl3vogn Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg ville anbefale og kjøpe det. Skal innrømme at jeg Faktisk runna det før jeg kjøpte det... men likte spillet så bra at jeg kjøpte meg Limited Edition og greier. Kjempe bra historie. Spillet var ikke så veldig vanskelig. Men historien var kjempe bra og fint grafikk
Moff Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 k. Da tror jeg at jeg kjøper da ^^ men likte spillet så bra at jeg kjøpte meg Limited Edition og greier. 6091294[/snapback] Er det ikke bare 50,- kr mellom vanlig og limited?
Handl3vogn Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 kosta 100 kr mer på spaceworld der jeg kjøpte det. Men ville ha den så da får det ikke hjelpe
HCam Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 det er + art book og soundtrack right ? 6091411[/snapback] Stemmer;) Anbefaler deg på det sterkeste å kjøpe det;)
Moff Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Har kjøpt dn nå ^^ Drit fett spill men kanskje litt mye sånn loading bare for å gå inn i hus å slikt... 2 spørsmål : Noen som hvet hvorfor ikke Synøve har stemmen til April Ryan Casablanca ligger i Afrika, men hvor ?`Hvor ligger newport ?= takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå